BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Bisolvon
Ser att många rekommenderar detta här och på andra ställen. Blev själv intresserad och sökte därför på Fass.se
Följande står: Graviditet och amning
Om du är gravid eller ammar, tror att du kan vara gravid eller planerar att skaffa barn, rådfråga läkare eller apotekspersonal innan du använder detta läkemedel.
Bromhexin passerar över till fostret, men inga ogynnsamma effekter har påvisats. Man bör dock bara använda Bisolvon under graviditeten om det är nödvändigt. Detta gäller speciellt under de första tre månaderna av graviditeten.
Bromhexin går över i modersmjölk och bör därför undvikas under amning.
Låter inte helt ofarligt.
Och vi kom också hit. ;) Försök nr 2 blir det!
Tar Inositol from idag till äl. Sägs förbättra äggen! :D
Insem dag 15 och 16 precis då äl bör vara.
Är på ÄL+2 nu och jag har lite molvärk och det sticker lite till och från i nedre delen av magen, vet att det inte behöver betyda nåt, men hoppet finns ju här fram till den 4/9 :)
23/9 blir min nästa BIM. Tror jag.. Har så oregelbunden mens då jag ätit minipiller under flera år. Men medellängd på 32dgr så jag går efter den eller? Mensen som pågår just nu efter pillerstoppet kom på dag 29 dock..
Har iaf köpt hem digitala ÄL-tester som förhoppningsvis ska hjälpa oss pricka ÄL.
Barn 1 var en liten hoppsan och barn 2 tog 3mån att pricka in. Så det märks hur detta blir..
Nu blev jag nyfiken! Bisolvon i flytande form - hur mycket ska man ta och hur ofta/länge? Och vad väntas för effekt?
:)
En b-vitamin om jag förstått rätt. :)
Googla det + fertility!
Inositol, vad är det?
Nu blev jag nyfiken! Bisolvon i flytande form - hur mycket ska man ta och hur ofta/länge? Och vad väntas för effekt?
:)
Jaha då förstår jag! :)
Men man äter det bara fram till ÄL så det hinner inte tas upp av det eventuella fostret :)
Vad kul! :)