• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Det vackraste

Ja har fått i v 12. Ta järntabletter. Rosenrot är också uppiggande och bra för äl, men ta inte rr på kvällen då kan det bli svårt att sova.

Pyret 85 skrev 2014-08-24 16:08:18 följande:

Någon annan här inne som fått missfall någon gång?

Efter mitt missfall har jag varit fysiskt trött i hela kroppen. Jag orkar ingenting. Helgerna ligger jag mest på soffan.

Nu vill jag ha min energi tillbaka...

• Pyret 85

Tack för era svar. Jo järnrabletter äter jag redan och vitamintabletter. Antar att det bara är till att vänta då.

• carolinheiner

Efter mitt missfall har jag varit fysiskt trött i hela kroppen. Jag orkar ingenting. Helgerna ligger jag mest på soffan.

Fick spontant missfall(på pappret) i v 22+5.. Har inte haft några problem förutom depression å ångest.. :/
  • Emmissara

Jag hade ett tidigt missfall i våras och jag känner igen mig men har ni börjat äta Apotekets kvinna tabletter och jag märker redan lite skillnad, sen tror jag att det var mycket psykiskt för mig varför jag har varit trött och lite nedstämd
  • Det vackraste

Det är väl inget mf? Det är att förlora ett barn.

Kramar? ..

carolinheiner skrev 2014-08-24 17:56:45 följande:

Fick spontant missfall(på pappret) i v 22+5.. Har inte haft några problem förutom depression å ångest.. :/

• Pyret 85
    Emmissara skrev 2014-08-24 18:12:24 följande:
    Jag hade ett tidigt missfall i våras och jag känner igen mig men har ni börjat äta Apotekets kvinna tabletter och jag märker redan lite skillnad, sen tror jag att det var mycket psykiskt för mig varför jag har varit trött och lite nedstämd
    jo jag äter också apotekets kvinna. 
  • Beth1

Hej!

Hoppar gärna in här om det är Ok!
    31 år har en tjej född 12 och nu tänker vi försöka på nummer två.
    Rivstartar med en fråga direkt =)
    Har ätit minipiller i över tio år och ej haft mens så jag har ingen som helst koll på mina cykler. Slutade med pillren i tisdags och fick mens i onsdags. Den tog slut igår. Nu till frågan, när hade ni börjat testa med ägglossningsstickor?

Vi har ingen panik att bli med barn direkt men jag vill veta hur min kropp fungerar efter så många år av ovisshet.

Svar på tråden BIM September 2014