BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Tack Milie för listan
Ja har fått i v 12. Ta järntabletter. Rosenrot är också uppiggande och bra för äl, men ta inte rr på kvällen då kan det bli svårt att sova.
Någon annan här inne som fått missfall någon gång?
Efter mitt missfall har jag varit fysiskt trött i hela kroppen. Jag orkar ingenting. Helgerna ligger jag mest på soffan.
Nu vill jag ha min energi tillbaka...
Tack för era svar. Jo järnrabletter äter jag redan och vitamintabletter. Antar att det bara är till att vänta då.
Efter mitt missfall har jag varit fysiskt trött i hela kroppen. Jag orkar ingenting. Helgerna ligger jag mest på soffan.
Det är väl inget mf? Det är att förlora ett barn.
Kramar? ..
Fick spontant missfall(på pappret) i v 22+5.. Har inte haft några problem förutom depression å ångest.. :/
BIM-lista
Varför blir det frågetecken alltid? .
Hej!
Hoppar gärna in här om det är Ok!
31 år har en tjej född 12 och nu tänker vi försöka på nummer två.
Rivstartar med en fråga direkt =)
Har ätit minipiller i över tio år och ej haft mens så jag har ingen som helst koll på mina cykler. Slutade med pillren i tisdags och fick mens i onsdags. Den tog slut igår. Nu till frågan, när hade ni börjat testa med ägglossningsstickor?
Vi har ingen panik att bli med barn direkt men jag vill veta hur min kropp fungerar efter så många år av ovisshet.