BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hm, ingen aning faktiskt. :/ när jag gått efter kalender har jag räknat på när mensen kommit. Aldrig vetat hur det varit med äl-tester. Fortsätt testa så får vi se :)
Vill vara med. 28 år. Första barnet, 2:a riktiga försöket. Bim 20/9. Har köpt älstickor till denna månad och hoppas det visar att jag verkligen har äl då jag aldrig känner något. :)
Jag är likadan haha. Men jag testade på morgonen, andra "kissningen" eller första om det knep. Testade bara en gång om dagen dessutom och.fick bra.överblick över äl :) testar du flera ggr om dagen?
Jo jag får fortsätta testa tills det ger utslag :). Min kalender har stämt annars på pricken!
Jobbigt bara att testa så många dagar när man måste hålla sig i minst 4 timmar och har jordens minsta kissblåsa *pain* haha! :D
Ni som testar med äl-stickor, Hur långt efter mens börjar ni testa?
Ni som testar med äl-stickor, Hur långt efter mens börjar ni testa?
Jag är likadan haha. Men jag testade på morgonen, andra "kissningen" eller första om det knep. Testade bara en gång om dagen dessutom och.fick bra.överblick över äl :) testar du flera ggr om dagen?
Från tabellen jag får med när jag beställer från billigatester.se står det dag 12 om man har en cykel på 28 dagar, dag 14 vid en cykel på 30 dagar osv.
På dag 10 börjar jag testa.
Har man en cykel på 28 dagar ska man börja på dag 10 enligt någon tabell jag sett någonstans. 29 dagar = dag 11, 30 = 12, osv..