BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hur känner ni varje månad? Tror ni alltid det tagit sig eller känns det hopplöst? Eller pendlar ni?
Hur känner ni varje månad? Tror ni alltid det tagit sig eller känns det hopplöst? Eller pendlar ni?
Hur fort fäster ett ägg?
jag har nu i ca 2,5dagar haft som mensvärk men ska inte ha mens förens den 1/9.
Har nu i två dagar haft flytningar med.
Tar 3-10 dagar.
Hur fort fäster ett ägg?
jag har nu i ca 2,5dagar haft som mensvärk men ska inte ha mens förens den 1/9.
Har nu i två dagar haft flytningar med.
När vi började bebisverkstaden så räknade jag nästan med att vara höggravid till jul. Nu är jag snarare mer rädd att jag inte ens är gravid till jul.
Men denna månad har vi verkligen försökt allt vi kan, haft sex så ofta vi kunnat (5 av 7 dagar förra veckan som också var den fertila veckan), legat med benen högt upp i 20 min efteråt, ätit bisolvon och mitt val (zink+c-vitamin för mannen), orgasm för båda varje gång (bra om tjejen får det eftersom sammandragningar hjälper till).
Allt detta och så känner jag inte ens den minsta ömhet i mina bröst (!!) har alltid gjort det från ÄL+2 till BIM-2 så bara det gör det hela lite hopplöst.
Inte jättefint utan JÄTTE DUMT
Sägs att när den är mjuk känns den som läppar och när den är hård känns den som en nästipp :) Jag har svårt att känna om den är öppen /stängd men jag kan känna själva hålet som en liten "skåra". Ber om ursäkt för detaljer hehe.
Aaaahh då vet jag :D. Den har jag kunnat känna :) men vette fan om jag någonsin kommer kunna avgöra om den är hård eller ej eller stängd/öppen :).
Känns hopplöst varje månad, men det finns ändå en gnutta hopp varje gång jag tar ett gravtest..