• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Lollipoppan

Ska lägga till att jag mått illa, riktigt illa i 3 dagar nu. Tror iofs det kan bero på att jag är förkyld.

• SecretlyMe

Haha, "pencelin-lögnen".. Alla vet att personen som säger det på en fest är gravid ;) Den har körts för länge :p

Jag går sällan ut, och blir det tillställningar kan jag säga att det är jag som kör. :)

Lizzie09 skrev 2014-08-25 15:43:36 följande:

Säg att du äter penicillin ;) Den har jag tänkt dra om jag är gravid i början på oktober när vi ska på en stor fest!

• FiiaN
    Lollipoppan skrev 2014-08-25 17:53:42 följande:

Vad tror ni om detta: har haft "mens" i fyra dagar nu, har dock inte kommit igång ordentligt bara bruna flytningar liiiite blodigt i och behöver eg inte byta skydd på hela dagen. Kommer mest på pappret. Tog test i söndags som var tokblankt. Ingen mensvärk ännu, brukar få väldigt stark typ dag 2. Skulle enl ÄL ha mens 28-29/8 men fick alltså första tecknen 22/8.

PRECIS sådär hade jag senaste mensen! Brukar aldrig ha så annars.
  • Det vackraste

Du kan nog vara gravid :) Du fick väl blödning för tidigt också eg? Testa!

Lollipoppan skrev 2014-08-25 17:58:09 följande:
    Ska lägga till att jag mått illa, riktigt illa i 3 dagar nu. Tror iofs det kan bero på att jag är förkyld.

• Mla

Hej! Hoppas jag kan vara med här. Tog ut min spiral idag och antar jag ha äl nu till helgen. Första försöket till första barnet..

• Emmissara
    Lollipoppan skrev 2014-08-25 17:58:09 följande:

Säger som föregående talare, testa en gång till om några dagar :)
  • FiiaN
    Mla skrev 2014-08-25 18:13:52 följande:

Hej! Hoppas jag kan vara med här. Tog ut min spiral idag och antar jag ha äl nu till helgen. Första försöket till första barnet..

Hejsan!

Håller tummarna för dig :D
  • Lollipoppan
    Det vackraste skrev 2014-08-25 18:07:15 följande:

Du kan nog vara gravid :) Du fick väl blödning för tidigt också eg? Testa!

Var ju blankt igår, men kanske ska våga mig på ett nytt i morgon om den ej kommer igång.
  • Lollipoppan
    FiiaN skrev 2014-08-25 18:03:35 följande:
    PRECIS sådär hade jag senaste mensen! Brukar aldrig ha så annars.
    Märkligt. Kom den igång sen?
  • FiiaN
    Lollipoppan skrev 2014-08-25 18:39:38 följande:
    Märkligt. Kom den igång sen?
    Nej den kom aldrig igång. Brukar ha hemska mensvärkar, men fick ont i magen en gång tror jag. Den kom när den skulle och slutade en dag innan den brukar, men det va ju ingenting nästan.
Svar på tråden BIM September 2014