BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Ska lägga till att jag mått illa, riktigt illa i 3 dagar nu. Tror iofs det kan bero på att jag är förkyld.
Haha, "pencelin-lögnen".. Alla vet att personen som säger det på en fest är gravid ;) Den har körts för länge :p
Jag går sällan ut, och blir det tillställningar kan jag säga att det är jag som kör. :)
Säg att du äter penicillin ;) Den har jag tänkt dra om jag är gravid i början på oktober när vi ska på en stor fest!
Vad tror ni om detta: har haft "mens" i fyra dagar nu, har dock inte kommit igång ordentligt bara bruna flytningar liiiite blodigt i och behöver eg inte byta skydd på hela dagen. Kommer mest på pappret. Tog test i söndags som var tokblankt. Ingen mensvärk ännu, brukar få väldigt stark typ dag 2. Skulle enl ÄL ha mens 28-29/8 men fick alltså första tecknen 22/8.
Du kan nog vara gravid :) Du fick väl blödning för tidigt också eg? Testa!
Hej! Hoppas jag kan vara med här. Tog ut min spiral idag och antar jag ha äl nu till helgen. Första försöket till första barnet..
Ska lägga till att jag mått illa, riktigt illa i 3 dagar nu. Tror iofs det kan bero på att jag är förkyld.
Hej! Hoppas jag kan vara med här. Tog ut min spiral idag och antar jag ha äl nu till helgen. Första försöket till första barnet..
Du kan nog vara gravid :) Du fick väl blödning för tidigt också eg? Testa!