BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Emilix: Självklart är vi två om det. Men jag brukar faktiskt inte säga till att jag ska testa mig och oftast gör jag det när han inte är hemma. Det är inget jag håller hemligt heller men jag brukar inte säga att jag ska ta ett test eller dyl. Det händer att han frågar och då berättar jag att jag testat mig. Jag brukar inte säga när jag har BIM heller nu när jag tänker efter. Förra månaden frågade han och då berättar jag ju givetvis. Hahaha jag kanske är lite konstig
Jobbar du också natt?
Det hugger och drar i livmodern. Det måste ju var ägglossning. Enligt min p-tracker är det en blomma just idag. Så det blir till att stämpla ut och åka hem och förföra sambon
Konstig det där med trötthet och sex, när man vill bli gravid kan man ha sex trotts att ögonen går i kors av trötthet. När man har en bebis så orkar man inte ha sex just pga trötthet...
Tog ett test i morse!
Vad många ni är som har julafton som mål :)
Det är fint tycker jag.
Ni som har det sim mål, vet era släktingar att ni försöker eller är ni bara säkra på att dom kommer bli glada över nyheten?
Jag har ångest över hur jag ska berätta för min mamma och mormor den dagen det är dags.
Har en känsla av att dom inte kommer bli så glada som jag skulle vilja att dom blir. :/
Emilix: Självklart är vi två om det. Men jag brukar faktiskt inte säga till att jag ska testa mig och oftast gör jag det när han inte är hemma. Det är inget jag håller hemligt heller men jag brukar inte säga att jag ska ta ett test eller dyl. Det händer att han frågar och då berättar jag att jag testat mig. Jag brukar inte säga när jag har BIM heller nu när jag tänker efter. Förra månaden frågade han och då berättar jag ju givetvis. Hahaha jag kanske är lite konstig
Jobbar du också natt?
Emilix: Haha sjuksköterska här med på en avdelning med psykoser
Jag har inte berättat för någon att vi försöker, skulle nog känna en press då.
Men vet att min mamma och styvfar kommer bli så himla lyckliga när jag berättar, mamma har längtat ett tag efter barnbarn nu ;)
Men pappa och min styvmor blir nog inte lika lyckliga, pappa kommer nog mest tjata om att det är mer jobb än man tror och att vi är för unga (23) han själv var 19 när han fick yngsta... Men håller för öronen, det viktigaste är att jag och min sambo blir lyckliga!
Emilix: Haha sjuksköterska här med på en avdelning med psykoser
Vad många ni är som har julafton som mål :)
Det är fint tycker jag.
Ni som har det sim mål, vet era släktingar att ni försöker eller är ni bara säkra på att dom kommer bli glada över nyheten?
Jag har ångest över hur jag ska berätta för min mamma och mormor den dagen det är dags.
Har en känsla av att dom inte kommer bli så glada som jag skulle vilja att dom blir. :/