• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SRMmamma87
    VioloLaviose skrev 2014-08-26 15:40:04 följande:

Varning för känsliga

Är detta äl-sekret? Haha :) har ägglossning idag enligt beräkningar och tänkte inte använda mig av tester förrän vi försökt ett tag utan resultat.

Vad säger ni?

Det ser definitivt ut som så! Det skulle iof också kunna vara kvinnligt sex-sekret (som liknar äl sekret i konsistens) och även gammal sperma läste jag någonstans har samma konsistens. Men jag skulle tippa på ÄL-sekret! 
  • VioloLaviose
    SRMmamma87 skrev 2014-08-26 15:44:30 följande:

Det ser definitivt ut som så! Det skulle iof också kunna vara kvinnligt sex-sekret (som liknar äl sekret i konsistens) och även gammal sperma läste jag någonstans har samma konsistens. Men jag skulle tippa på ÄL-sekret! 

Ja men då är det nog äl idag haha :)

Vi hade sex igår och i lördags. Nu tänker jag, kan jag riskera att det inte tar sig om vi har ikväll? ????
  • SRMmamma87
    VioloLaviose skrev 2014-08-26 15:47:25 följande:
    Ja men då är det nog äl idag haha :)

Vi hade sex igår och i lördags. Nu tänker jag, kan jag riskera att det inte tar sig om vi har ikväll? ????
    Det känns som att det skulle vara större chans ju mer spermier det finns inne i dig. Tror inte det skulle skada era chanser att ha sex ikväll också, snarare öka dem. 
  • VioloLaviose
    SRMmamma87 skrev 2014-08-26 15:48:45 följande:

Det känns som att det skulle vara större chans ju mer spermier det finns inne i dig. Tror inte det skulle skada era chanser att ha sex ikväll också, snarare öka dem. 

:) tack
  • Manelma

Hej på er. Hoppar in hit efter att jag just fått min mens, blev inte någon lycka i augusti heller. Hopplöst... Äl beräknad runt 8de september och BIM den 22 september.

Nån som kan lägga till mig?

28 år, 2:a barnet, 6te försöket

• Eme91

Stod att min bim är 6/9 men det är 4/9, inte så noga menð???

Svar på tråden BIM September 2014