• Eme91

BIM September 2014

Hej på er! Jag har bim 6/9! Har försökt nu i 6 månader och hoppas så på ett plus :)

• Eme91

Stod att min bim är 6/9 men det är 4/9, inte så noga menð???

• Eme91

Secretlyme, vi har bim samtidigt, jag tänkte testa på lördag men skriv gärna om du testar dig men känns som att man slösar pengar på tester bara... Men jag är liksom du , väldigt sugen på att testa

• Eme91

En liten uppdatering: precis innan jag plussade med sonen så fick jag feber till och från och världens bihåleinflammation.
    Häromdagen började jag känna samma och idag har jag haft sån mensvärk och ont i ländryggen. Vad tror ni, gravid?? :) bim på torsdag

• Eme91

Tog ett cb test nu och ett tunt tunt streck syntes, hela jag skakar! Men ska ta ett nytt test imorgon men min känsla säger verkligen att det är så!!

• Eme91

Tack så mycket allihopa! Vi har kört utan skydd sen men fick då ett tidigt mf (tror jag), plussade svagt och sen efter några dagar kom mensen, mellan maj-juli var mensen puts väck så känns underbart att det hände nått nu, och så overkligt!!
    Håller tummarna för att allt går som det ska bara :)
    Jag har en som här hemma som föddes aug-13,

• Eme91

Kan någon skrivs in mig i listan på det som plussat? Plussade 30/8 med bf 10 maj!
    Ingen som startat en fb grupp? :)

Svar på tråden BIM September 2014