BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Lite råd, snälla: jag är på äl +8 imorgon, bim -4/5. Vågar jag ta ett tidigt test imorgonbitti..?
Hej tjejer!
Jag hoppar tyvärr/gärna in här efter att ha hållt till i BIM augusti-tråden ett tag. Fick ett tidigt missfall i v.5 i juli och efter det dröjde det lite extra länge innan ÄL kom men idag kom iaf mensen igång så nu blir det nya tag. Vet inte riktigt om det kommer hoppa tillbaka till min vanliga cykel-längd men jag utgår från det så får vi se när ÄL kommer.
Vore jättesnällt om någon vid en dator ville lägga till mig i listan :)
23/9 Liiinis, 29 år, 1:a barnet, 5:e försöket
Hoppar gärna med här om nån vill lägga till mig. :) Funderat några dagar på om jag ska vara med i tråden eller inte då jag blir så besviken varje gång jag får minus. Men kan inte hålla mig borta från denna sida så lika bra att hänga på. :)
Enligt appen i telefonen har jag bim den 22 september. Men då utgår den från att min cykel är 30 dagar som den var nu sist. Bara det att min cykel har varit olika lång varje månad sen mars så vet mer exakt när bim är då min äl kommit. :)
Dahlia92, 22 år, 1:a barnet, 6:e försöket.
Secretlyme, vi har bim samtidigt, jag tänkte testa på lördag men skriv gärna om du testar dig men känns som att man slösar pengar på tester bara... Men jag är liksom du , väldigt sugen på att testa
Lite råd, snälla: jag är på äl +8 imorgon, bim -4/5. Vågar jag ta ett tidigt test imorgonbitti..?
Välkomna alla nya :)
Suck. Inget positivt än. Tar jag dom smala stickorna blir de knappt nått synligt test streck alls och dessa blir såhär men inget mer.....
Jag fick ett test gratis när jag beställde ältester så jag är lite nyfiken ^^
Secretlyme, vi har bim samtidigt, jag tänkte testa på lördag men skriv gärna om du testar dig men känns som att man slösar pengar på tester bara... Men jag är liksom du , väldigt sugen på att testa
Står i val och kval..
Dom flesta testerna säger att man kan börja testa från BIM -4 men dom blir ju självklart säkrare ju längre man väntar. Men väldigt många har plussar på BIM-4 :)
Hoppar gärna med här om nån vill lägga till mig. :) Funderat några dagar på om jag ska vara med i tråden eller inte då jag blir så besviken varje gång jag får minus. Men kan inte hålla mig borta från denna sida så lika bra att hänga på. :)
Enligt appen i telefonen har jag bim den 22 september. Men då utgår den från att min cykel är 30 dagar som den var nu sist. Bara det att min cykel har varit olika lång varje månad sen mars så vet mer exakt när bim är då min äl kommit. :)
Dahlia92, 22 år, 1:a barnet, 6:e försöket.