BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Nu har brösten börjat ömma, än så länge är det mest i det högra bröstet som det känns. Är på ÄL+7 idag och såhär sent brukar det inte kännas. Det är snarare så att det brukar börja avta vid den här tiden.
Molvärk har jag där nere om jag sitter ner. Inte alls lika stark som mensvärk men absolut inte lustig känsla.
Flytningar som inte vill "rinna till" har jag också. Gick från pendeln till jobbet och kände hur jordens flytning, kändes som mens brukar kännas, rann till. Kommer till jobbet och det är alldeles torrt där nere i trosan.
Kör på test imorgonbitti, fick medhåll från karln oxå ^^ det är tidigt men då vet jag ju lite iallafall att mina "symtom" inte beror på en graviditet.. Första gången som karln oxå är ivrig till att veta! :D
Nu har brösten börjat ömma, än så länge är det mest i det högra bröstet som det känns. Är på ÄL+7 idag och såhär sent brukar det inte kännas. Det är snarare så att det brukar börja avta vid den här tiden.
Molvärk har jag där nere om jag sitter ner. Inte alls lika stark som mensvärk men absolut inte lustig känsla.
Flytningar som inte vill "rinna till" har jag också. Gick från pendeln till jobbet och kände hur jordens flytning, kändes som mens brukar kännas, rann till. Kommer till jobbet och det är alldeles torrt där nere i trosan.
När är din bim?
Ingen som vill lägga till mig och Liiinis på listan?? Sitter vid en dator och försökte men alla rader bara la sig fel så är rädd att jag förstör. Om någon är lite duktigare. Vore jättesnällt!
22/9 dahlia92, 22 år, 1:a barnet, 6:e försöket
23/9 Liiinis, 29 år, 1:a barnet, 5:e försöket
ÄL+7 och molvärken hänger intesivt med. Bröstvårtorna känns känsliga, inte direkt onda men vill inte att man tar på dem. Myset igår var konstigt, ont om han kom för djupt så att säga, men mer känslig än vanligt och en helt galen orgasm. HMM??
Här sitter jag nu likt förbannat och letar symtom :P
Mina älkänningar kom denna månad redan 4 dgr efter mens.. Hade sånt där älsekret alla pratar om i lördags och molvärk mån-tis.. Skulle enligt mina beräkningar ha bim den 12 sept.. Men kommer börja testa innan om jag anar något.. själv?
Pyret85: När beräknar du din bim?