Inlägg från: Hummingbirden |Visa alla inlägg
  • Hummingbirden

BIM September 2014

Hej, vill någon vänlig själ lägga till mig på listan?

BIM 12 sept 32 år 2:a försöket 3:e barnet.

Hade flera spökisar denna v men idag kom den jäveln. Så tar nya tag och hoppas på många plus i sept!

• Hummingbirden

Hej tjejer,

Kan någon lägg till mig.

Hummingbirden 32 år 3:e barnet 2:A försöket

Fick äl smärtor 4 dagar efter mens.. Helt galet.. Men fick till det med sambon igår.. Så hoppas hoppas..

• Hummingbirden
    Det vackraste skrev 2014-08-27 08:32:45 följande:

När är din bim?

Mina älkänningar kom denna månad redan 4 dgr efter mens.. Hade sånt där älsekret alla pratar om i lördags och molvärk mån-tis.. Skulle enligt mina beräkningar ha bim den 12 sept.. Men kommer börja testa innan om jag anar något.. själv?
  • Hummingbirden

Hej tjejer..

Äl+6-7 för mig idag. Har sen igår molvärk samt en jävla värk i bröst ut mot armhålorna. Precis som tröningsvärk utan att ha tränat.

Ska köpa cb vanliga idag och se vad det säger, är tidigt ute men är testoman.

Någon mer med ömma bröst och hur känns det för er?

• Hummingbirden
    Eeeel skrev 2014-09-05 16:49:21 följande:

Kul! Några andra symtom?

Hej,

Jag hade äl förra helgen. Låg i sängen lör den 23 på kvällen och kände att det rann till.. Tyckte det var jättekonstigt då detta var 4 dagar efter avslutad mens. Testade sekret på söndagen och fick den sk bron. Vi fick till det på söndagen. På tisdagen fick jag ägglossningskramp. (Har alltid ont en dag vid äl)

En vecka efter vi hade sex så började brösten ömma.. Något djävulskt! Som tröningsvärk upp mot armhålorna. De är fortfarande ömma men mindre smärta. Har även molvärk, kissade tre gånger inatt.. Helt galet!

Ska testa på söndag. Är väl bim-5 då enligt min normala cykeln men kan juh ha rubbats då min äl kom tidigare.

Själv?
  • Hummingbirden
    Pyret 85 skrev 2014-09-06 17:31:30 följande:

Absolut plus! Ett stort grattis!

Tack så mycket
    fantasifull skrev 2014-09-06 19:58:11 följande:

Tycker d ser ut som ett plus, så här såg mitt ut på BIM -5! Grattis!!!

Tack snälla!

När plussade du? Symtom?
    Gummsan skrev 2014-09-06 19:49:59 följande:

Grattis!!

Tack

[quote=73941979][quote-nick]Wintersagah skrev 2014-09-06 17:36:37 följande:[/quote-nick]Hummingbirden: Stort grattis till plusset!!! :D

Tack snälla!
  • Hummingbirden

Hej,

Kanske inte är mensen men eftersom jag aldrig fått blod efter plus tidigare så blir jag orolig efter mitt förra inlägg gick jag och la mig och vila. Inge mer blod just nu. Fortfarande molvärk och ömma bröst. Tog ett cb (likadant som igår o Ingenting?!?! ) inte ens spök.. Måste ha varit något fel på det igår som faktiskt visade plus - svagt men plus.

Hoppas på att det inte kommer mer blod o ett plus igen om några dagar.. Hoppet är det sista som överger en...

Fasen vad kroppen är märklig!

• Hummingbirden
    SecretlyMe skrev 2014-09-07 17:59:19 följande:

Hummingbirden, jag hoppas för dig.. Det är vidrigt att du ska behöva gå igenom detta :( kramar

Tack snälla ??
Svar på tråden BIM September 2014