BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Vill inte vara pessimisten i tråden men tror inte jag är gravid utan att allt bara är tillfälligheter. Testet visade ju sitt klara språk.
Jag vill tänka så, att chansen finns och jo, faktum är att den åtminstone FINNS. Om jag räknar med bimdagen är jag på bim -5, testet kan ha haft högre känslighet och mitt ägg kanske inte fäst ännu. Jag försöker, men känner mig så jävla dumt desperat :(
Jag känner som du.. Bara för att vi önskar så högt, så "får" vi inte :(
Skickar dig en styrkekram <3
Finns fortfarande en chans!
Däremot känner jag att tråden ska vara öppen för alla känslor under tiden vi försöker bli gravida. Nattsvarta eller optimistiska. Så känn inte alls att du "drar ner" tråden. Kan lika gärna joina dig med pessimism. Känns som om vi aldrig kommer bli gravida eftersom vi inte hellre önskar något annat. Murphys lag liksom...
Alltså, att testet mäter vid högre nivåer..
Jag vill tänka så, att chansen finns och jo, faktum är att den åtminstone FINNS. Om jag räknar med bimdagen är jag på bim -5, testet kan ha haft högre känslighet och mitt ägg kanske inte fäst ännu. Jag försöker, men känner mig så jävla dumt desperat :(
Jag känner som du.. Bara för att vi önskar så högt, så "får" vi inte :(
Skickar dig en styrkekram <3
Tack! Jag läste att man kan få blinkande gubbe med pergo, men inte fast (som jag fick) samt att jag fått äl flytningar nu. Men, jag känner inte av äl värk som jag brukar.. Jag ska på ul ons nästa vecka för koll!
Vet inte riktigt hur vi bör tänka.. Kanske bäst att bara ligga på!;)
Du kan inte anv ältest när du tar pergo. De ger utslag hela tiden då.
Man brukar ta blodprov på prog en vecka efter förväntad äl för att veta om man haft det.
Du får gå på symtom när du tror äl är. Men älflyt kan minska eller försvinna med pergo.