BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Oj vad ni skriver flitigt! Försöker läsa ikapp och vill kommentera allas funderingar, men inser att det är omöjligt.. Såg att nån plussat, stort stort grattis!
Jag känner absolut ingenting, har bim den 3/9 så idag alltså en vecka kvar. Första försöket vi prövade, då mådde jag urk och mensen var nio dagar sen! Andra försöket hade jag sådana höga förhoppningar och jag ville verkligen vara gravid men mensen kom på utsatt tid! Den här gången känner jag absolut ingenting! Mådde illa häromdagen, men ja gick över så fort jag skrev om det här! Vet inte vad jag ska tro, hoppas gör jag, men ser inte så ljust ut...
Positivt ägglossningstest här idag! Lite senare än förväntat menmen :)
Tjejer. Äl igår, nu räknar jag helt ärligt timmar tills jag kan testa.
Har testat positivt bim-6 en gång.
Jag har inget tålamooooood
Fördriva tiden lite? Haha vad för vagn har ni tjuvkikat på ? :)
Men!?
Jag ville testa, för skojs skull om jag fick något utslag på äl test. Och jag fick fast glad gubbe. 9 dagar efter mensstart, alltså dag 9 i cykeln! Hur är det möjligt? Jag brukar ha äl ca dag 14-17 någonting.
Jag fick ju prova Pergotime för att se om det hjälpte (är på försök 7). Är det pergotime som får mig att ägglossa så tidigt..?
Och, om jag nu har äl tidigare, blir ju mitt Bim tidigare också, eller hur var det nu.?
Förvirring!
Men skönt med äl nu. Vi gifter oss på lördag (då hade jag beräknad äl:) och på tors åker jag bort från maken ett gäng dar.
Hoppas det blir frö av denna gång!:)
Oj vad ni skriver flitigt! Försöker läsa ikapp och vill kommentera allas funderingar, men inser att det är omöjligt.. Såg att nån plussat, stort stort grattis!
Jag känner absolut ingenting, har bim den 3/9 så idag alltså en vecka kvar. Första försöket vi prövade, då mådde jag urk och mensen var nio dagar sen! Andra försöket hade jag sådana höga förhoppningar och jag ville verkligen vara gravid men mensen kom på utsatt tid! Den här gången känner jag absolut ingenting! Mådde illa häromdagen, men ja gick över så fort jag skrev om det här! Vet inte vad jag ska tro, hoppas gör jag, men ser inte så ljust ut...
Då är du som mest fertil nu och det är nu ni ska satsa. :D Antagligen äl inom 2-3 dgr max.
Dag 20, starka streck på ältesterna men inte tillräckligt ännu.
Tog ett sånt digital dubbel tjohej från cb idag innan jag såg att man ska ha morgonurin. ;) den visade bara en tom ring såklart.
Nu märkte jag dock; läs ej om du är känslig; att jag fick en tjock, vitgul flytning på pappret som gick att dra ut hur långt som helst. Även lite småhugg i magen. Äl på gång kanske? :)
Vill så gärna hoppas att det lyckas efter ett ma i maj och mf nu i augusti.
Vad tror ni om bilden? :)