• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Det vackraste

Av apiforce?

Stokke skrev 2014-08-28 06:26:04 följande:

Oj, jag fick jätte ont vid äl när jag åt de tabletterna. Kunde knappt sitta på jobbet, att ha sex var rena smärtan. Kände hur äggstockarna gjorde ont. Har aldrig känt så stark äl tidigare, dock fick jag länge cykel. Förra månaden hade jag bara 26 dagar. Fick äl smärta på dag 14 och 15. Glad gubbe båda dagarna. Vi hade sex båda dagarna.

Igår var maken borta och kommer hem ikväll, enligt monitorn har jag fortfarande hög fertilitet, så ikväll måste vi hinna med att sexa.

Innan utslagen på äl Stickan så hade vi bara sex dag 12 i cykeln. Och dag 7 pga att maken reser med jobbet.

• Det vackraste
    VioloLaviose skrev 2014-08-28 07:00:57 följande:

Förresten, är det någon som äter folsyra?

Tar multivitamineral tabl som innehåller folsyra.
  • Fjällsippa

Jag väntar nog ut mensen. Har BIM 3:e, men det kan diffa på någon dag så har den inte kommit den 5:e så testar jag. Har som sagt inga förhoppningar alls den här månaden. Har absolut inga känningar och tempen verkar redan vara på väg ner. Liksom mitt humör... :( Jag håller tummarna för att oktober är min månad istället!!

• Bebben84
    VioloLaviose skrev 2014-08-28 07:00:57 följande:

Förresten, är det någon som äter folsyra?

Jag äter också ren folsyra :)
  • flugsvampis

Tog ett gravtest igårkväll. Har inte BIM förens på tisdag men ville testa hur pass piss det känns att få ett negativt test. Inser att jag nog inte kan ta ett test på BIM morgonen för blir det negativt lär jag vara väldigt dyster på jobbet den dagen :(

• NILE90
    Bebben84 skrev 2014-08-27 21:01:18 följande:
    Jag säger ju att du är gravid!!!!! :)
    Jag tror inte det, eller jag vill tro det men samtidigt känns det bättre att inte tro det eftersom jag då inte blir så besviken när mensen kommer.

Insåg tidigare idag att jag inte kommer vilja testa mig tidigare, hoppet är det sista som överger en, så jag testar nog tidigast nästa lördag innan vi ska på kräftskiva! OM inte mensen har kommit, har BIM nästa onsdag. 
  • Företagare

Hej på er!

Jag har följt er tråd med spänning och tänkte hoppa in ????

Äl-stickorna gav utslag 18-19 och jag har bim 31el 1.

Tog ett gravtest igår som jag vet var väldigt tidigt men jag kunde inte låta bli ???? toknegativt såklart! Inväntar nu mensen men hoppas att den inte kommer!

Jag äter folsyra/b12 och just nu blutsaft för b-vitaminer och järn.

• Muffins81

Testade digitalt ägglossningstest för första gången, negativt igår på eftermiddagen men positivt nu på morgonen. Grymt praktiskt ju, så tydligt med den glada gubben. Antar att gubben betyder att jag har äl imorgon...??

Svar på tråden BIM September 2014