• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • sasa83
    Glädje skrev 2014-08-28 12:44:25 följande:

ÄL+8 idag, hatar det här, går runt och försöker att inte känna efter, men ändå är det det enda jag gör! Idag har jag ganska jobbig malande mensvärk och svagt illamående, bröstvårtorna slutade vara ömma igår och jag känner nada i brösten, så känns som att det är PMS jag börjar känna av istället :/

Minns iofs att brösten började ömma först i v.5 förra graviditeten och enda symtomen innan var att jag va så jäkla trött..

Ååh denna väntan! :/

Härligt, kör hårt! ;)
  • fruannie
    Glädje skrev 2014-08-28 12:44:25 följande:

ÄL+8 idag, hatar det här, går runt och försöker att inte känna efter, men ändå är det det enda jag gör! Idag har jag ganska jobbig malande mensvärk och svagt illamående, bröstvårtorna slutade vara ömma igår och jag känner nada i brösten, så känns som att det är PMS jag börjar känna av istället :/

Minns iofs att brösten började ömma först i v.5 förra graviditeten och enda symtomen innan var att jag va så jäkla trött..

Ååh denna väntan! :/

Vet precis hur du känner. Är också på äl+8 och jag går verkligen o känner efter konstant, trots att jag lovade mig själv att inte göra de. Däremot tycker jag ändå att de har gått rätt fort hela den här cykeln så nåt positivt iaf:)

Jag har molande värk mer eller mindre hela tiden, brösten nada, illamående nada. Hmm kanske får ställa in mig på en omgång till iaf.

Lycka till!!! Kommer du testa innan bim eller vänta ut mensen och sen testa om den inte kommer??
  • sasa83
    Bebben84 skrev 2014-08-28 12:41:05 följande:

Sååå glad :)

Kör hårt! :)
  • Företagare

Vet inte varför det blev massa frågetecken efter ????

Företagare skrev 2014-08-28 11:58:15 följande:

Ja första försöket till första barnet ????

• sasa83

Jag går också omkring och känner efter hela tiden. Jämför anteckningar jag gjorde på symptom från förra cykeln och har molvärk hela tiden. Helt sjukt det här, trodde aldrig jag skulle bli så galen!

• Bebben84
    sasa83 skrev 2014-08-28 12:53:08 följande:
    Kör hårt! :)
    Ja ikväll och några kvällen framåt får mannen lägga ner köksrenoveringen ;)
  • sasa83
    Bebben84 skrev 2014-08-28 12:56:52 följande:
    Ja ikväll och några kvällen framåt får mannen lägga ner köksrenoveringen ;)
    Haha ja! Håller tummarna!! Min man sa häromdagen att han känner sig som en avelshingst. Tur att de gillar det, finns ju värre saker man hade kunnat utsätta de för ;)
  • Glädje
    fruannie skrev 2014-08-28 12:52:02 följande:
    Vet precis hur du känner. Är också på äl+8 och jag går verkligen o känner efter konstant, trots att jag lovade mig själv att inte göra de. Däremot tycker jag ändå att de har gått rätt fort hela den här cykeln så nåt positivt iaf:)

Jag har molande värk mer eller mindre hela tiden, brösten nada, illamående nada. Hmm kanske får ställa in mig på en omgång till iaf.

Lycka till!!! Kommer du testa innan bim eller vänta ut mensen och sen testa om den inte kommer??
    Jag kommer nog testa i morgon bitti på ÄL+9, alldeles förtidigt egentligen, men har ett test hemma och jag har haft svårt att hålla mig sedan ÄL+4 typ ;)

Men är det helt blankt i morgon så vägar jag på mens eller "inte mens" och istället, brukar bara få upp förhoppningarna annars de gånger jag väntat till BIM.. Är det neg i morgon så bet jag att det troligen är mens som ska komma och då blir jag lugnare..

Förra månaden fick jag svagt plus med Clearblue plus, det kom efter typ 2 min,

Svagt svagt blått men gick att fota, la till och med upp det i en tråd och fick många "grattis"...va helt överlycklig och köpt ett cb digitalt, och där va "inte gravid" som en käftsmäll! Fick mens några dagar senare..

Sen googlade jag en massa på motsvarigheten till familjeliv i USA och hittade en tråd med jättemånga som fått falskt plus med graviditetstester med blå färg, så nu köper jag bara tester med röd färg typ RFSU och Apotekets egna...
Svar på tråden BIM September 2014