BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
ÄL+8 idag, hatar det här, går runt och försöker att inte känna efter, men ändå är det det enda jag gör! Idag har jag ganska jobbig malande mensvärk och svagt illamående, bröstvårtorna slutade vara ömma igår och jag känner nada i brösten, så känns som att det är PMS jag börjar känna av istället :/
Minns iofs att brösten började ömma först i v.5 förra graviditeten och enda symtomen innan var att jag va så jäkla trött..
Ååh denna väntan! :/
Ja jag håller med, väntan är hemsk!!!
ÄL+8 idag, hatar det här, går runt och försöker att inte känna efter, men ändå är det det enda jag gör! Idag har jag ganska jobbig malande mensvärk och svagt illamående, bröstvårtorna slutade vara ömma igår och jag känner nada i brösten, så känns som att det är PMS jag börjar känna av istället :/
Minns iofs att brösten började ömma först i v.5 förra graviditeten och enda symtomen innan var att jag va så jäkla trött..
Ååh denna väntan! :/
Sååå glad :)
Vet inte varför det blev massa frågetecken efter ????
Ja första försöket till första barnet ????
Jag går också omkring och känner efter hela tiden. Jämför anteckningar jag gjorde på symptom från förra cykeln och har molvärk hela tiden. Helt sjukt det här, trodde aldrig jag skulle bli så galen!