• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • ammela

Ska enligt kalendern ha ägglossning på lördag, testade i går och även i dag men testet visade mer i går, har jag missat toppen? för det var ju inte så starkt i går heller :/

Bör jag börja testa tidigare nästa gång? Tänkte att 3 dagar innan skulle räcka men jag vet inte, fick inga utslag direkt förra månaden heller så vet ju faktiskt inte om jag har ägglossning eller inte :(

• Krishna
    mrshellstrom skrev 2014-08-28 14:21:49 följande:

Hmm, fullt utslag på ältest från billigatester.se men noll och nada på cb dubbel digitala. :P tog ändå två av de senare idag, en morgon och en samtidigt som den billiga. Var tvungen att kolla själva stickan från cb bara för att och där syns ju två streck där med.

jag väljer att tro på den billiga då jag har alla symptom för ägglossning. :)

Sådär vart det för mig också när jag testade med billiga tester och cb digitala...
  • Bebben84
    ammela skrev 2014-08-28 17:46:34 följande:

Ska enligt kalendern ha ägglossning på lördag, testade i går och även i dag men testet visade mer i går, har jag missat toppen? för det var ju inte så starkt i går heller :/

Bör jag börja testa tidigare nästa gång? Tänkte att 3 dagar innan skulle räcka men jag vet inte, fick inga utslag direkt förra månaden heller så vet ju faktiskt inte om jag har ägglossning eller inte :(

Jag testade med stickor idag och fick inget utslag på dom. Inte ens minsta lilla streck. Men fick glad gubbe på digitala så jag litar inte riktigt på dom stickorna
  • Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-08-28 17:21:51 följande:
    vad roligt :))) själv har jag fortfarande inga tecken på ägglossning får se om det kommer annars får det bli att försöka nästa månad igen.
    Förra månaden var min 4 dagar sen. Så ge inte upp ännu. Kroppen har en egen vilja tyvärr ;)
  • ammela

okej, får kanske köpa det till nästa månad då. clearblue? eller något annat tips? de är ju så sjukt dyra. konstigt att det inte går köpa refill-stickor till den.

• Bebben84
    ammela skrev 2014-08-28 18:39:29 följande:

okej, får kanske köpa det till nästa månad då. clearblue? eller något annat tips? de är ju så sjukt dyra. konstigt att det inte går köpa refill-stickor till den.

Jag köper dom på apotea.se. Fraktfritt och bäst pris. Kika där :). Värt varenda krona tycker jag!
  • EmmJo

Åh har fått mina typiska snart får jag mens symtom, chips sugen!! Det som skiljer är att jag har ont i brösten och de får jag aldrig så har ett litet hopp... Har även käkat massor med oliver igår och idag hahaha. Tur vi ska ha fint väder här uppe i norr i helgen då kan man tänka på annat :)

• EmilyAdrian

hej jag har bim 5/9. Jag har en son född 2012 sen innan.. detta blir min och killens första barn ihop. Dock ser han min son som hälften sin. Vi är 25 och 27 år och bor I Sthlm.

• Bebben84
    EmilyAdrian skrev 2014-08-28 19:35:13 följande:

hej jag har bim 5/9. Jag har en son född 2012 sen innan.. detta blir min och killens första barn ihop. Dock ser han min son som hälften sin. Vi är 25 och 27 år och bor I Sthlm.

Välkommen :). Är det ert första försök? :)
Svar på tråden BIM September 2014