BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Ska enligt kalendern ha ägglossning på lördag, testade i går och även i dag men testet visade mer i går, har jag missat toppen? för det var ju inte så starkt i går heller :/
Bör jag börja testa tidigare nästa gång? Tänkte att 3 dagar innan skulle räcka men jag vet inte, fick inga utslag direkt förra månaden heller så vet ju faktiskt inte om jag har ägglossning eller inte :(
Hmm, fullt utslag på ältest från billigatester.se men noll och nada på cb dubbel digitala. :P tog ändå två av de senare idag, en morgon och en samtidigt som den billiga. Var tvungen att kolla själva stickan från cb bara för att och där syns ju två streck där med.
jag väljer att tro på den billiga då jag har alla symptom för ägglossning. :)
Ska enligt kalendern ha ägglossning på lördag, testade i går och även i dag men testet visade mer i går, har jag missat toppen? för det var ju inte så starkt i går heller :/
Bör jag börja testa tidigare nästa gång? Tänkte att 3 dagar innan skulle räcka men jag vet inte, fick inga utslag direkt förra månaden heller så vet ju faktiskt inte om jag har ägglossning eller inte :(
okej, får kanske köpa det till nästa månad då. clearblue? eller något annat tips? de är ju så sjukt dyra. konstigt att det inte går köpa refill-stickor till den.
okej, får kanske köpa det till nästa månad då. clearblue? eller något annat tips? de är ju så sjukt dyra. konstigt att det inte går köpa refill-stickor till den.
Tack, jag hoppas jag slipper köpa till nästa månad :)
Åh har fått mina typiska snart får jag mens symtom, chips sugen!! Det som skiljer är att jag har ont i brösten och de får jag aldrig så har ett litet hopp... Har även käkat massor med oliver igår och idag hahaha. Tur vi ska ha fint väder här uppe i norr i helgen då kan man tänka på annat :)
hej jag har bim 5/9. Jag har en son född 2012 sen innan.. detta blir min och killens första barn ihop. Dock ser han min son som hälften sin. Vi är 25 och 27 år och bor I Sthlm.
hej jag har bim 5/9. Jag har en son född 2012 sen innan.. detta blir min och killens första barn ihop. Dock ser han min son som hälften sin. Vi är 25 och 27 år och bor I Sthlm.