BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Blir man svullen i början av en graviditet? Jag har ätit kolhydratsfritt i perioder och känner alltid bara efter ett par dagar hur magen sjunker in och jag känner mig slankare och typ inte svullen alls. Nu har jag hållt mig ifrån kolhydrater i 4 dagar och känner mig fortfarande svullen och uppblåst ???
Hej tjejer !
Idag har jag varit på after work, hade ingen ordentlig anledning till att inte dricka, så jag sippade på mitt glas med vitt vin i 4 timmar ! Jag tänkte att ett ynka glas kan inte sabba något, snälla ! Ge mig styrka !
Jag hade sådan ägglissning dag 14 och 15 kunde knappt sitta på stolen på jobbet. Sexet gjorde ofantligt ont.
Vi fick till det på dag 7 dag 11 dag 14 dag 15 och dag 17. Hade hög fertilitet enligt min monitor i morse ! Vad tror ni? Är det för lite?
Glad gubbe på CB monitor dag 14 och 15.
Blir man svullen i början av en graviditet? Jag har ätit kolhydratsfritt i perioder och känner alltid bara efter ett par dagar hur magen sjunker in och jag känner mig slankare och typ inte svullen alls. Nu har jag hållt mig ifrån kolhydrater i 4 dagar och känner mig fortfarande svullen och uppblåst ???
Lägg gärna till mig. Mensen kom idag :( Nya tag denna månad.
25/9 Sarasessi, 30 år, 10:e försöket, 2:a barnet
Hej, vågar mig på att hoppa in här. Skriver från platta, ber om ursäkt för textkomprimering i förväg! ;) så nån får lägga in mig på listan -please :) BIM 1-3/9 (lite oregelb), 39 år (i 7dagar till iaf) andra barnet (dotter på snart 14 år), andra försöket. Halvt vettskrämd, ;) är ju gammal nu, risker för allt möjligt osv, men alltid velat ha mer än ett barn, nuvarande sambon har inga, samt är några år yngre än mig, så vi kör på så får vi se vad som händer och OM. :) Har alla möjliga symtom...brösten värker, kommer även enstaka droppar ur bägge om jag trycker försiktigt, molvärk sedan drygt 1 vecka, migrän/huvudvärk i 3 dagar nu, hungrig och sugen på sötsaker -aldrig annars, bara saltsug, metallsmak i munnen, lotionflytning...you name it -I got it! :) ELLLER så har jag bara PMS, återstår att se.