• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Bebben84
    Glädje skrev 2014-08-28 14:46:06 följande:
    Jag hade ganska ont i tappen dagarna innan ÄL vid sex, kanske att den är känsligare vid äl?
    Jo kanske är så. Borde nog inte känt efter nu för jag är också känsligare i tappen vid sex när jag har ÄL. Är nog ingen fara :)
  • sasa83
    Bebben84 skrev 2014-08-28 14:51:19 följande:
    Jo kanske är så. Borde nog inte känt efter nu för jag är också känsligare i tappen vid sex när jag har ÄL. Är nog ingen fara :)
    Ja brukar också vara det vid ÄL. Är nog bara ÄL som är på G ;)
  • mrshellstrom
    Bebben84 skrev 2014-08-28 14:27:29 följande:

Vi kommer ha BIM samtidigt :). Kul! Heja oss!!

Woho låt oss hoppas!

Vi myste till det i söndags, igår och ska väl köra på ikväll och imorgon ;)

Väljer att lita på det testet, fick resultatet väldigt snabbt ;)
  • Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-08-28 14:54:16 följande:
    Woho låt oss hoppas!

Vi myste till det i söndags, igår och ska väl köra på ikväll och imorgon ;)

Väljer att lita på det testet, fick resultatet väldigt snabbt ;)
    Jo men det gör du rätt i :)

Jag är kluven om vi ska köra varje dag eller varannan dag :S
  • mrshellstrom
    Bebben84 skrev 2014-08-28 15:11:44 följande:

Ja det är jag också faktiskt. För jag har hört att varannan dag ska vara bäst.
  • NILE90
    Bebben84 skrev 2014-08-28 15:11:44 följande:

Under min ÄL förra veckan (ons) så körde vi sön, tis, ons, tors, lör, sön. :) Känns bara tokigt att inte köra varje dag när man har ÄL, för min del. Vi tänkte ju köra varannan dag men det kändes som att vi på så vis skulle "missa" ÄL. 
  • Bebben84
    NILE90 skrev 2014-08-28 15:22:03 följande:
    Under min ÄL förra veckan (ons) så körde vi sön, tis, ons, tors, lör, sön. :) Känns bara tokigt att inte köra varje dag när man har ÄL, för min del. Vi tänkte ju köra varannan dag men det kändes som att vi på så vis skulle "missa" ÄL. 
    lite så tänker jag med! Vi har kört varannan dag fram tills nu men tänker nog köra varje dag i 4-5 dagar nu :)
  • Bebben84

Måste säga att bisolvonkuren har hjälpt! :) Har väldans mycket mer flytningar denna månad runt ÄL :)

• NILE90
    Bebben84 skrev 2014-08-28 15:47:43 följande:

Måste säga att bisolvonkuren har hjälpt! :) Har väldans mycket mer flytningar denna månad runt ÄL :)

Vad kul att den hjälper för dig också!

Nu de senaste dagarna har jag haft väldigt mycket flytningar, minns jag inte helt fel så brukar den här perioden mellan ÄL och BIM vara en torr period för mig. Undrar om bisolvonet fortfarande sitter i? 

• NILE90
    Bebben84 skrev 2014-08-28 15:47:43 följande:

Vad kul att den hjälper för dig också!

Nu de senaste dagarna har jag haft väldigt mycket flytningar, minns jag inte helt fel så brukar den här perioden mellan ÄL och BIM vara en torr period för mig. Undrar om bisolvonet fortfarande sitter i? 

Svar på tråden BIM September 2014