BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Förresten, är det någon som äter folsyra?
Testade digitalt ägglossningstest för första gången, negativt igår på eftermiddagen men positivt nu på morgonen. Grymt praktiskt ju, så tydligt med den glada gubben. Antar att gubben betyder att jag har äl imorgon...??
Hej på er!
Jag har följt er tråd med spänning och tänkte hoppa in ????
Äl-stickorna gav utslag 18-19 och jag har bim 31el 1.
Tog ett gravtest igår som jag vet var väldigt tidigt men jag kunde inte låta bli ???? toknegativt såklart! Inväntar nu mensen men hoppas att den inte kommer!
Jag äter folsyra/b12 och just nu blutsaft för b-vitaminer och järn.
Tar multivitamineral tabl som innehåller folsyra.
Aha! Värt att prova då, om det även ska hjälpa mot pms :) jag hör till skaran som kan få ordentligt med pms :p
Testade apiforce denna cykel från mens till en dag efter äl. Märkte inte nån större skillnad o äl var exakt på dagen i cykeln. Hade en väldigt Molvärk vid äl dock som jag inte känt förut. Får se om de fungerar eller ej.
Om inte så ska ju apiforcen även hjälpa mot PMS så nåt gott kanske den gör, om de så är bebis eller mildare PMS :)
Jag tänkte eventuellt prova nästa cykel om det inte tar sig nu.. :) funderade först på bisolvon men nja.. Jag vet inte.
Köpte en burk apiforce idag, första gången jag testar. Så jag är också intresserad av att höra om nån mer testat =)
Hej! Jag tror att jag hade min ägglossning i måndags, så min bim skulle behöva flyttas fram till den 6e. Skulle någon kunna göra det åt mig? :)
Då tänker vi lika! :) tänkte oxå eventuellt prova nästa cykel om jag inte är gravid denna gång. Jag kan få hemska pmsutbrott, lider rejält dagarna innan mens. Men sen igår har jag inte känt någon pms alls.. :|
Tänkte prova nästa cykel. Om inte annat hjälper det nog mot pms. Nån mer som har pms? Jag känner av det mest ca 7-10 dgr efter äl, är väl då progesteronet är som högst.