• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • VioloLaviose
    NILE90 skrev 2014-08-27 20:54:21 följande:

Hej och hå vad ni skriver mycket ikväll! Vi är mitt uppe i en budgivning på ett hus nu, känns skönt att ha fokus på lite annat än bara "tänk om jag är gravid?!". Mina bröst börjar bara ömma mer och mer nu, väldigt konstigt. Annars brukar ju ömheten avta typ nu.

Men åh vad spännande! Verkligen avis på dig att kunna släppa besattheten haha :)

Jag tänker börja sy tillbehör till min bugga.

Hoppas jag med kan släppa tankarna på nya graviditeter
  • EmmJo
    VioloLaviose skrev 2014-08-27 20:53:08 följande:

Låter ju kanon.

Då måste ni verkligen haft en låååång bebis för edgen är väl enorm? :)

Ja alltså han var inte så lång när han föddes 53 cm men både jag och maken är lång. Nu är han precis 2 år och mäter över 1m.. Så växte rätt mkt :)
  • Bebben84
    NILE90 skrev 2014-08-27 20:54:21 följande:

Hej och hå vad ni skriver mycket ikväll! Vi är mitt uppe i en budgivning på ett hus nu, känns skönt att ha fokus på lite annat än bara "tänk om jag är gravid?!". Mina bröst börjar bara ömma mer och mer nu, väldigt konstigt. Annars brukar ju ömheten avta typ nu.

Jag säger ju att du är gravid!!!!! :)
  • SecretlyMe

Sitter med massor av molvärk och ömma tuttar och läser era inlägg. Jag kan inte kolla bebissaker. Tycker det är för plågsamt.. Älskade förut att kolla bebisavdelningen för nåt år sen men nu tittar jag inte ens åt det hållet.

Ikväll är min syster inne på BB och ska föda. Jag vill gråta av lycka och sorg samtidigt...

• Emmissara
    VioloLaviose skrev 2014-08-27 20:53:41 följande:

Ja de är fina! :)

Aa det är de verkligen, men de kostar ju också :/
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-08-27 21:19:26 följande:

Sitter med massor av molvärk och ömma tuttar och läser era inlägg. Jag kan inte kolla bebissaker. Tycker det är för plågsamt.. Älskade förut att kolla bebisavdelningen för nåt år sen men nu tittar jag inte ens åt det hållet.

Ikväll är min syster inne på BB och ska föda. Jag vill gråta av lycka och sorg samtidigt...

Förstår att du är avundsjuk på att din syster får en bebis men unna henne denna lycka nu :) Vi vet alla att få barn är ett mirakel och snart har du också din lilla i famnen ;)
  • Bebben84
    Stokke skrev 2014-08-27 21:09:35 följande:

Oj vad ni skriver :) kul !
    Hur går det för alla?

Ja nu lever tråden verkligen :)

Här väntad det på en försenad ÄL :).

Hur går det för dig? :)
  • Stokke

Monitorn har sagt hög fertilitet under måndag, tisdag och idag. Hade glad gubbe på CB digitalt måndag morgon, måndag kväll och tisdag morgon. Tisdag kväll var cirkel igen. Är orolig för att det inte har blivit Max utslag, men tänker att mina antibiotika piller spökar lite.

• Bebben84
    Stokke skrev 2014-08-27 21:41:00 följande:

Monitorn har sagt hög fertilitet under måndag, tisdag och idag. Hade glad gubbe på CB digitalt måndag morgon, måndag kväll och tisdag morgon. Tisdag kväll var cirkel igen. Är orolig för att det inte har blivit Max utslag, men tänker att mina antibiotika piller spökar lite.

Just det! Du har också UVI va? Vilka tabletter fick du?
Svar på tråden BIM September 2014