• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Lizzie09
    Stokke skrev 2014-08-27 21:09:35 följande:

Oj vad ni skriver :) kul !
    Hur går det för alla?

Jag går och väntar på ÄL, denna jäkla väntan alltså! :) Har känt av lite småstick i magen ikväll och enligt appen ska jag ha ÄL imorgon, så nu hoppas jag att den är på G! :)
  • Stokke

Jag fick penomax utskrivet, skulle fungera för gravida och var den svagaste varianten.
    Har du också haft uvi?

• Bebben84
    Stokke skrev 2014-08-27 21:49:48 följande:

Jag fick penomax utskrivet, skulle fungera för gravida och var den svagaste varianten.
    Har du också haft uvi?

Fick UVI idag. Fick selexid som ska funka på gravida och dom som försöker bli. Jäkla skit att ha detta >(
  • Zora

Jisses vad det skrivs! Jag hinner inte läsa

Har börjat testa med CB digitala äl tester nu och än så länge är det bara tomma ringar. Men jag funderar lite på när man väl får glad gubbe, inte behöver man testa mer då? För då har väl äl (eller början till äl) upptäckts och kommer att infalla inom 12-48 h? Tänkte man kanske kunde spara lite stickor om det inte tar sig...

Det typiska är att enligt fertility friend ska min äl komma i nästa vecka, då är sambon bortrest.. Hoppas och önskar att den ska komma liete tidigare så vi iallafall har en liten chans.

• SecretlyMe

Jag missunnar henne inte över huvudtaget, men inuti kan det kännas lite tufft att hon nu får sitt tredje.

Som sagt, ursäktar min pessimism. Hur känner ni andra med bim samtidigt som jag? :)

Bebben84 skrev 2014-08-27 21:36:50 följande:

Förstår att du är avundsjuk på att din syster får en bebis men unna henne denna lycka nu :) Vi vet alla att få barn är ett mirakel och snart har du också din lilla i famnen ;)

• Bebben84
    Zora skrev 2014-08-27 21:56:31 följande:

Jisses vad det skrivs! Jag hinner inte läsa smile1.gif

Har börjat testa med CB digitala äl tester nu och än så länge är det bara tomma ringar. Men jag funderar lite på när man väl får glad gubbe, inte behöver man testa mer då? För då har väl äl (eller början till äl) upptäckts och kommer att infalla inom 12-48 h? Tänkte man kanske kunde spara lite stickor om det inte tar sig...

Det typiska är att enligt fertility friend ska min äl komma i nästa vecka, då är sambon bortrest.. Hoppas och önskar att den ska komma liete tidigare så vi iallafall har en liten chans.

Nä du behöver inte fortsätta testa efter att du fått glad gubbe :)
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-08-27 21:57:43 följande:

Jag missunnar henne inte över huvudtaget, men inuti kan det kännas lite tufft att hon nu får sitt tredje.

Som sagt, ursäktar min pessimism. Hur känner ni andra med bim samtidigt som jag? :)

Förstår :/

Hoppas hon smittar dig med lite bebisstoft :)
  • Zora
    Bebben84 skrev 2014-08-27 22:00:11 följande:

Nä du behöver inte fortsätta testa efter att du fått glad gubbe :)

Tack! Vad bra, är ny i äl test världen så jag har inte full koll känner jag
  • SecretlyMe

Ja, tar det sig inte denna gång hinner jag med en till bim i september :) om nu inte cykeln vill vara på 30 istället för 28, som den kan göra ibland.

Lite kort i minnet, men har nån provat/provar Apiforce?

• Fiiaaa
    SecretlyMe skrev 2014-08-27 22:26:57 följande:

Ja, tar det sig inte denna gång hinner jag med en till bim i september :) om nu inte cykeln vill vara på 30 istället för 28, som den kan göra ibland.

Lite kort i minnet, men har nån provat/provar Apiforce?

Köpte en burk apiforce idag, första gången jag testar. Så jag är också intresserad av att höra om nån mer testat =)
Svar på tråden BIM September 2014