• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • fruannie
    NILE90 skrev 2014-08-28 11:20:48 följande:

Måste bara få säga det till alla, men vi blev precis husägare! 

Alla tummar och tår hålls nu för att vi ska få spendera vår första sommar i vårat hus tillsammans med en liten en nästa år. 

Stort grattis till huset, underbart ju! Hoppas att de kommer ett plus med när ni ändå har turen på er sida. :)
  • NILE90
    Bebben84 skrev 2014-08-28 11:28:16 följande:
    Åååhhh stort grattis!!! Vilken härlig känsla! Minns hur lyckliga vi var efter att ha vunnit budgivningen på vårt hus för snart ett år sedan! Hoppas ni snart får inreda ett bebisrum <3
    Det är en helt sjuk känsla. Vi har letat och letat i över ett år och tjafsat om alla möjliga hus och tillslut så hittar vi ett som båda vill ha, och så får vi det. Så sjukt. 

Huset har 4 sovrum så det finns många bebisrum att välja mellan ;D 
  • Bebben84
    NILE90 skrev 2014-08-28 11:49:24 följande:
    Det är en helt sjuk känsla. Vi har letat och letat i över ett år och tjafsat om alla möjliga hus och tillslut så hittar vi ett som båda vill ha, och så får vi det. Så sjukt. 

Huset har 4 sovrum så det finns många bebisrum att välja mellan ;D 
    Låter som ödet ;). Jag tror stenhårt på att detta är er lyckomånad med allt vad det innebär :)
  • Företagare

Ja första försöket till första barnet ????

Emmissara skrev 2014-08-28 09:25:24 följande:

Hejsan, vad trevligt :)

Är det första barnet? Och vilket försök är du/ni inne på? :)

• Liiinis

Alla tummar och tår hålls nu för att vi ska få spendera vår första sommar i vårat hus tillsammans med en liten en nästa år. 

Åh grattis! :D

Här är en till som är i husletartagen :) men har inte riktigt hittat vårt hus än.
  • SecretlyMe

Åh vad skoj! Längtar dit jag med :) det här är säkert din månad ;)

• Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-08-28 07:00:57 följande:

Förresten, är det någon som äter folsyra?

Japp :)
  • SecretlyMe

Äl +9, bim -3/4 idag.

-Trött

-Huvudvärk

-Förkylning på G

-Rikliga flytningar

-Ömma bröst ännu

-Temp 37.1 igår och idag

-Inga typiska pmsutbrott

-Illamående sen i fredags (äl+3) men som avtagit i styrka sen igår

-Finnar

Nu ser säkert inlägget jätteknepigt ut, skriver från mobilen ^^ Fler på äl +9?

• Glädje

ÄL+8 idag, hatar det här, går runt och försöker att inte känna efter, men ändå är det det enda jag gör! Idag har jag ganska jobbig malande mensvärk och svagt illamående, bröstvårtorna slutade vara ömma igår och jag känner nada i brösten, så känns som att det är PMS jag börjar känna av istället :/

Minns iofs att brösten började ömma först i v.5 förra graviditeten och enda symtomen innan var att jag va så jäkla trött..

Ååh denna väntan! :/

Svar på tråden BIM September 2014