• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Beth1

Jag tog ett ägglossningstest idag bara för att jag blev lite nervös att den var på gång redan (ska ha på tis om cykeln är 28 dar)

Blev ett svagt svagt streck så då kan man kanske vänta med nästa test tills lör eller söndag eller? Vill bara att tiden ska gå nu

• Missyk

Haha är (har visst blivit?!) en testnarkoman med ! Testade idag, har inte BIM förens 5sep. Visade såklart negativt Bim-9.

Är det kört eller kan det komma ett plus senare? Tycker jag har molande värk i magen till och från, brukar inte ha det. Men o andra sidan brukar jag inte känna efter så mkt heller !

• malre

Hej

skulle gärna vilja vara med i tråden :)

BIM 11 september. 4e försöket, första barnet

Blir dock tokig på de här äl stickorna, de visar inget men jag har massa andra symptom... hur länge ska det "rinna" därnere innan man får ÄL?

• mrshellstrom

Hmm, fullt utslag på ältest från billigatester.se men noll och nada på cb dubbel digitala. :P tog ändå två av de senare idag, en morgon och en samtidigt som den billiga. Var tvungen att kolla själva stickan från cb bara för att och där syns ju två streck där med.

jag väljer att tro på den billiga då jag har alla symptom för ägglossning. :)

• Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-08-28 14:21:49 följande:

Hmm, fullt utslag på ältest från billigatester.se men noll och nada på cb dubbel digitala. :P tog ändå två av de senare idag, en morgon och en samtidigt som den billiga. Var tvungen att kolla själva stickan från cb bara för att och där syns ju två streck där med.

Men så knasigt! Tycker annars att den digitala, speciellt den lila, ALLTID visar rätt men stickan däremot brukar knasa. Men tycker den lila visar ÄL också som du har på bilden. Tror din monitor knasar :/
  • Bebben84

Vi kommer ha BIM samtidigt :). Kul! Heja oss!!
  • sasa83
    Missyk skrev 2014-08-28 14:05:32 följande:

Haha är (har visst blivit?!) en testnarkoman med ! Testade idag, har inte BIM förens 5sep. Visade såklart negativt Bim-9.

Är det kört eller kan det komma ett plus senare? Tycker jag har molande värk i magen till och från, brukar inte ha det. Men o andra sidan brukar jag inte känna efter så mkt heller !

Jag tror absolut det kan komma ett plus senare. Står ju till och med på CB-förpackningen att om man testar 4 dagar innan så är det 56% säkerhet och att man ska fortsätta testa. Man kan alltså fyra dagar innan BIM få negativt och sen få plus. Finns ju också kvinnor som inte plussar förrän efter BIM
  • Bebben84

Provade känna efter tappen nu för att kunna jämföra sen och fy tusan vad ont jag fick efter :(. Brukar man få det?

• Beth1

phpfBWzxR29527.jpg

Gud va skumt att de visar så olika :-/. Men det är väl bara att köra på
  • Glädje
    Bebben84 skrev 2014-08-28 14:40:03 följande:

Provade känna efter tappen nu för att kunna jämföra sen och fy tusan vad ont jag fick efter :(. Brukar man få det?

Jag hade ganska ont i tappen dagarna innan ÄL vid sex, kanske att den är känsligare vid äl?
Svar på tråden BIM September 2014