BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jag tog ett ägglossningstest idag bara för att jag blev lite nervös att den var på gång redan (ska ha på tis om cykeln är 28 dar)
Blev ett svagt svagt streck så då kan man kanske vänta med nästa test tills lör eller söndag eller? Vill bara att tiden ska gå nu
Haha är (har visst blivit?!) en testnarkoman med ! Testade idag, har inte BIM förens 5sep. Visade såklart negativt Bim-9.
Är det kört eller kan det komma ett plus senare? Tycker jag har molande värk i magen till och från, brukar inte ha det. Men o andra sidan brukar jag inte känna efter så mkt heller !
Hej
skulle gärna vilja vara med i tråden :)
BIM 11 september. 4e försöket, första barnet
Blir dock tokig på de här äl stickorna, de visar inget men jag har massa andra symptom... hur länge ska det "rinna" därnere innan man får ÄL?
Hmm, fullt utslag på ältest från billigatester.se men noll och nada på cb dubbel digitala. :P tog ändå två av de senare idag, en morgon och en samtidigt som den billiga. Var tvungen att kolla själva stickan från cb bara för att och där syns ju två streck där med.
jag väljer att tro på den billiga då jag har alla symptom för ägglossning. :)
Hmm, fullt utslag på ältest från billigatester.se men noll och nada på cb dubbel digitala. :P tog ändå två av de senare idag, en morgon och en samtidigt som den billiga. Var tvungen att kolla själva stickan från cb bara för att och där syns ju två streck där med.
Haha är (har visst blivit?!) en testnarkoman med ! Testade idag, har inte BIM förens 5sep. Visade såklart negativt Bim-9.
Är det kört eller kan det komma ett plus senare? Tycker jag har molande värk i magen till och från, brukar inte ha det. Men o andra sidan brukar jag inte känna efter så mkt heller !
Provade känna efter tappen nu för att kunna jämföra sen och fy tusan vad ont jag fick efter :(. Brukar man få det?
Provade känna efter tappen nu för att kunna jämföra sen och fy tusan vad ont jag fick efter :(. Brukar man få det?