BIM September 2014
Tillbaka igen efter ytterligare ett missfall den 8/8 i v5. Blödningen slutade för ett par dagar sedan och nu inväntar jag ägglossning.
Hoppas att efter en födsel, ett ma och nu ett missfall att vi kan få till ett syskon!
Tillbaka igen efter ytterligare ett missfall den 8/8 i v5. Blödningen slutade för ett par dagar sedan och nu inväntar jag ägglossning.
Hoppas att efter en födsel, ett ma och nu ett missfall att vi kan få till ett syskon!
Haha samma här! Alltid skrytit om att man inte ens märker på mig när jag har mens osv. Men nu, herrejösses! Sambon får ta på sig hockeyskydd haha! Är mycket mer grinig också vilket inte är likt mig så jag tycker det är fruktansvärt jobbigt :(
Blir intressant och se om denna kur ger resultat :). Hur länge har ni försökt?
Haha :). Kör redan med vitaminer och rosenrot men denna månad tänkte jag testa bisolvon-kuren :). Hört om den? :)
Vi väntar nog med att försöka till nästa månad. Men jag hänger här inne ändå.
[quote=73861903][quote-nick]SRMmamma87 skrev 2014-08-24 15:28:46 följande:[/quote-nick][/quote]
Jag brukar inte heller få fullt utslag.
Får man ändå ägglossning trots detta?
Någon annan här inne som fått missfall någon gång?
Efter mitt missfall har jag varit fysiskt trött i hela kroppen. Jag orkar ingenting. Helgerna ligger jag mest på soffan.
Nu vill jag ha min energi tillbaka...
Dag 20, starka streck på ältesterna men inte tillräckligt ännu.
Tog ett sånt digital dubbel tjohej från cb idag innan jag såg att man ska ha morgonurin. ;) den visade bara en tom ring såklart.
Nu märkte jag dock; läs ej om du är känslig; att jag fick en tjock, vitgul flytning på pappret som gick att dra ut hur långt som helst. Även lite småhugg i magen. Äl på gång kanske? :)
Vill så gärna hoppas att det lyckas efter ett ma i maj och mf nu i augusti.
Vad tror ni om bilden? :)
Hmm, fullt utslag på ältest från billigatester.se men noll och nada på cb dubbel digitala. :P tog ändå två av de senare idag, en morgon och en samtidigt som den billiga. Var tvungen att kolla själva stickan från cb bara för att och där syns ju två streck där med.
jag väljer att tro på den billiga då jag har alla symptom för ägglossning. :)
Vi kommer ha BIM samtidigt :). Kul! Heja oss!!
Jo men det gör du rätt i :)
Jag är kluven om vi ska köra varje dag eller varannan dag :S