Inlägg från: mrshellstrom |Visa alla inlägg
  • mrshellstrom

BIM September 2014

Bebben84 skrev 2014-09-10 14:00:45 följande:

Herrejösses så starkt av dig! Men vill du inte ha hans stöd på vägen?

Jo absolut men han har haft en tuff tid nu (förutom vårt ma och mf) så vill att han ska få slippa mer på ett tag. Statistiken är inte på vår sida ännu tyvärr.

Så vi får se hur länge jag kan hålla mig ;)
  • mrshellstrom

Hur är det egentligen, är det normalt med en hel del molvärk och "drag"?

Jag har haft det av och till nu i ett par dagar och brukar inte ha det innan mens heller.

Varför letar man dåliga symptom hela tiden?! :P

Hoppas man snart får vara glad övet ett plus igen.

• mrshellstrom
    Pyret 85 skrev 2014-09-10 17:15:54 följande:

Jag kommer nog vara likadan den dagen jag plussar. Vara misstänksam mot minsta lilla tecken.

Ja jag känner lite så jag med.

Jag hade inte det såhär förra graviditeten (den nu som slutade i tidigt mf), då kom det väldigt sällan.
  • mrshellstrom
    Pyret 85 skrev 2014-09-10 17:27:04 följande:

skickar över en stor kram!! Nu ska det bli en bebis!! blir en majbebis va?

Precis :) wohooo!
  • mrshellstrom

Åh jag är också nervös för att ta ett digitalt!

Mitt digitala stegrades aldrig från 1-2 veckor till 2-3 sist, så det spökar lite.

men jag är sååå sugen på att ta ett! :) har två hemma!

• mrshellstrom
    ammela skrev 2014-09-10 20:47:44 följande:

Jag hade inget direkt syfte med än nyfikenhet på hur tankarna gå med att inte berätta för sin sambo.

Är helt med på att alla tänker olika, därav min kommentar om att alla är olika men stöttningen tror jag verkligen att alla behöver och då menar jag nog mest att jag inte tycker att någon ska behöva gå igenom ett missfall själv, utan stöd av sambo/make! Även om det är rädsla så vill jag inte att någon ska behöva stå där själv, och ja, denna gruppen är toppen men frågan är om den kan ta över sambons roll i processen, är ju deras barn också.

För det första, han är min man.

För det andra tar denna gruppen inte över någon roll alls i vårt fall, den är ett ljuvligt tillägg.

Jag har valt att vänta lite då detta är väldigt tidigt och kan sluta illa vilken dag som helst. Min man har en jobbig tid bakom sig och behöver inte få känna den oron just nu. Om jag väljer att vänta i en vecka eller inte med att berätta tycker inte jag att någon annan har med att göra, då det är något mellan min man och mig.

Så tack för din oro/synpunkter men i mitt fall är det helt obefogat och faktiskt lite onödigt.
  • mrshellstrom

Tack ni! :) vi håller tummarna!

Bebben84: wooohoooo! Tog också ett digitalt precis (blev medryckt av dig!) Och fick också Gravid! :D

• mrshellstrom
    SecretlyMe skrev 2014-09-10 21:12:01 följande:

Förlåt... Men känner sån enorm avundsjuka just nu.. Nu går jag och lägger mig och hoppas vakna upp lite mer positiv. Grattis mrshellstrom och Bebben84, fantastiskt <3

Vi håller tummarna hårt för dig!

Förstår verkligen känslan du känner!

Men snart är det ett växande frö i din mage och då kommer vi alla vara överlyckliga för din skull! <3
  • mrshellstrom
    Pyret 85 skrev 2014-09-10 21:12:19 följande:

22-23/9 så det är lääänge dit!

Är så impad av din kropp alltså! Redan tillbaka på banan. :)

Väntar med spänning!
  • mrshellstrom
    Pyret 85 skrev 2014-09-10 22:28:21 följande:

Ja lite ur balans i cykeln bara. Men antar att det är helt normalt.

Efter mitt ma tog kroppen över en cykel på sig innan den blev okej.

Så din är lite försenad men ändå på gång. :)
Svar på tråden BIM September 2014