BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Tog precis ett gravtest från Apoteket, på ÄL+8... Kunde inte hålla mig!
...Ett yyyybeer svagt streck syntes. Kan Lika gärna va spök, men ...! Är på BIM-5 så vi får se hur det utvecklas! ????
Vi bestämde oss för att prova i alla fall denna månaden. Har ju inte riktigt koll på ÄL denna månaden men BIM bör vara runt 16/9. Vet bättre när ÄL skett. Men inga tecken alls på ÄL ännu.
Vill någon skriva in mig på BIM-listan?
16/9 pyret 85, 28år, 3:e försöket (1:a efter mf), 2:a barnet
Vi bestämde oss för att prova i alla fall denna månaden. Har ju inte riktigt koll på ÄL denna månaden men BIM bör vara runt 16/9. Vet bättre när ÄL skett. Men inga tecken alls på ÄL ännu.
Tog precis ett gravtest från Apoteket, på ÄL+8... Kunde inte hålla mig!
...Ett yyyybeer svagt streck syntes. Kan Lika gärna va spök, men ...! Är på BIM-5 så vi får se hur det utvecklas! ????
Åh har fått mina typiska snart får jag mens symtom, chips sugen!! Det som skiljer är att jag har ont i brösten och de får jag aldrig så har ett litet hopp... Har även käkat massor med oliver igår och idag hahaha. Tur vi ska ha fint väder här uppe i norr i helgen då kan man tänka på annat :)
Jag hoppas vårt tar sig nu :) mitt lila cb digital har nog fått spatt, två starka streck på stickan nu igen men ändå bara en rund ring. Onödiga pengar det där! :/
Jag hoppas vårt tar sig nu :) mitt lila cb digital har nog fått spatt, två starka streck på stickan nu igen men ändå bara en rund ring. Onödiga pengar det där! :/
Om man har sex varannan var tredje dag runt mitten av cykeln så behövs inga tester.
Eller kollar sina flytningar och/eller tappen. ;)
Skit skumt. Börjar få äl flytningar och lite värk. Men inget positivt ältest trots att jag tagit 3-4st per dag i flera dagar :-/