BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hej!
Jag fick positivt på äl testet den 26/8 är jag då idag på äl +3?
testar man bara en gång om dagen KAN man missa om man har snabb stegring och snabb ägglossning. Men du är garanterat i din fertila period :)
Japp. De borde bli ÄL+3
Hej!
Jag fick positivt på äl testet den 26/8 är jag då idag på äl +3?
Börjar oroa mig att illamåendet är magsjuka?! Kan man bli så illamående att man känner spyan i halsen innan man ens plussat?
Sitter med en härlig kombo med mensvärk och illamående en timme innan jobbet, känns sådär!
Nu har vi bestämt oss för att prova dricka bisolvon den här omgången. Verkade som att många här inne var positiva till den metoden :) jag har köpt flytande bisolvon, på flaskan står det att man kan ta 5ml 3ggr om dagen. Ska man gå efter det i det här syftet också eller hur brukar ni som har provat göra? Känns som att det hade varit lättare om man kan ta lite mer vid färre tillfällen men det kanske blir för stor dos på en gång då? Hur mycket tar ni per dag?
Nu har vi bestämt oss för att prova dricka bisolvon den här omgången. Verkade som att många här inne var positiva till den metoden :) jag har köpt flytande bisolvon, på flaskan står det att man kan ta 5ml 3ggr om dagen. Ska man gå efter det i det här syftet också eller hur brukar ni som har provat göra? Känns som att det hade varit lättare om man kan ta lite mer vid färre tillfällen men det kanske blir för stor dos på en gång då? Hur mycket tar ni per dag?
Jag hade så dagarna innan bim i okt förra året och var gravid. :) Tack å lov försvann det helt sen!
Börjar oroa mig att illamåendet är magsjuka?! Kan man bli så illamående att man känner spyan i halsen innan man ens plussat?
Sitter med en härlig kombo med mensvärk och illamående en timme innan jobbet, känns sådär!
Fast ger inte äl testen utslag någon/några dagar innan äl? Eller har jag fattat fel? Isåfall borde du vara på äl + 1 eller +2 idag. Rätta mig om jag har fel någon
Man kan ha fertila flytningar i upp till en vecka :) innan äl (men vanligast ca 3-4 dgr) och känna av att äggen växer kan man göra i princip närsomhelst mellan mens och äl, jag har känt varje dag sen dag 1 nu.
Skit skumt. Börjar få äl flytningar och lite värk. Men inget positivt ältest trots att jag tagit 3-4st per dag i flera dagar :-/