BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Tror min ÄL skett tidigare än jag trott, har haft som stark mensvärk senaste dagarna och stickningar upp mellan benen så var tvungen att test idag beräknad BIM 8/9. Så här såg det ut. Vågar man hoppas? :)
Jag har börjat få ont i brösten mer o mer :) köpte två test idag, vill så gärna testa imorgon men får se, borde vänta :)
Oj, det vet jag inte. Man kanske kan få positiva tester så länge och ändå ha vanlig ägglossning, har faktiskt ingen aning. Någon annan som vet? Var testerna lika starka som kontrollstrecket eller starkare hela tiden? Har det varit så tidigare också?
Har du regelbundna cyklar?
Åh då är det säkert fel på mig :/ ja asså lika starka varje dag och ibland det vänstra starkare än det högra. Har för mig jag hade så många dagar positiva test i juli också. Ska kolla denna månaden och är det så igen får jag väl ringa nån helt enkelt.. tack ändå :)
Idag ringde min BM och frågade hur det var med mig efter missfallet. Känns skönt att höra att de bryr sig. Hon tyckte det var bra att vi bara åkte in när vi gjorde för tydligen vill de inte gärna att man ska komma in. Utan som dom gjorde med oss, gång på gång säger att vi ska avvakta.
Tror min ÄL skett tidigare än jag trott, har haft som stark mensvärk senaste dagarna och stickningar upp mellan benen så var tvungen att test idag beräknad BIM 8/9. Så här såg det ut. Vågar man hoppas? :)
Grattis till plus sanara!!!
Ja då hade du antagligen äl tidigare .
Ursäkta en äckel fråga...
Men är det fler som har den där järn/mens lukten dagarna innan BIM på flytningar?
Har märkt det senaste månaderna, en eller två dagar före mensen kommer så luktar det typ blod ...och det gör det nu, så tror det är kört för mig denna månaden, inväntar bittert mens nu istället.... :/