• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-08-30 06:38:46 följande:

Vaknade upp dunderförkyld nu :( Klarat mig hela veckan men nu när helgen är här slappnar man väl av och då bryter det ut..

Idag är 4e dagen min temp ligger på 37.1, inte rört sig alls. Är så jag funderade om tempen var trasig xD Brösten hänger med i att ömma så förbannat och fortsatt molvärk.

Väldigt mycket snack om Äl nu. Ingen mer som närmar sig bim och vill prata symtom? NILE90? :)

Igår hade jag molvärk och väldigt mycket flytningar, igen. Ont i brösten, men bara lite grann. Tog ett test, jag som skulle hålla mig till nästa helg, men det var såklart negativt. Så det finns inget större hopp kvar även fast jag har BIM först på onsdag.
  • Bebben84
    Zora skrev 2014-08-30 07:51:40 följande:
    Jag fick glad gubbe i morse och lyckades få till lite mys trots att vi är hos hans föräldrar, vad gör man inte smile1.gif Hoppas såååå att det blur något av det! Vi hinner nog bara med en gång till imorgon innan han åker bort.
    Härligt :). Håller tummarna nu :)
  • Bebben84
    tillklaras skrev 2014-08-30 07:17:03 följande:

Haha! Det är helt fantastiskt att få följa en sånna här tråd! Varje morgon är som en rysare, någon plussar och en hel livsresa börjar för dem:)

Grattis till plus!!

Själv fick jag blinkande gubbe på äl test i morse (hade fast gubbe för tre dagar sen, men det måste berott på pergotime jag åt. Förhoppningsvis äl innan helgen är slut.

Det hade varit fint med äl idag, och sen plus-för idag ska vi gifta oss!:)

Men, ett plus senare i månaden funkar precis lika bra;)

Stort lycka till idag! Hoppas er dag blir fantastisk!
  • Lizzie09
    EmmJo skrev 2014-08-30 06:15:23 följande:

php5Q4eNf66038.jpg

Är såååå glad! För visst är det inget spöksträck jag ser? :)

Stort grattis! :)
  • Lizzie09

Haha! Det är helt fantastiskt att få följa en sånna här tråd! Varje morgon är som en rysare, någon plussar och en hel livsresa börjar för dem:)

Grattis till plus!!

Själv fick jag blinkande gubbe på äl test i morse (hade fast gubbe för tre dagar sen, men det måste berott på pergotime jag åt. Förhoppningsvis äl innan helgen är slut.

Grattis till giftermålet! :) Du kommer få en alldeles fantastisk dag!
  • SecretlyMe

Man blir lätt otålig att hålla sig när man är inne på FL, iallafall jag :) jag hoppas att du är för tidigt ute med ditt testande och att du får plus snart :)

NILE90 skrev 2014-08-30 09:27:39 följande:

Igår hade jag molvärk och väldigt mycket flytningar, igen. Ont i brösten, men bara lite grann. Tog ett test, jag som skulle hålla mig till nästa helg, men det var såklart negativt. Så det finns inget större hopp kvar även fast jag har BIM först på onsdag.

• Pyret 85

Grattis till plus!!

Lycka till och grattis på er stora dag!

Själv gifter vi oss om ett år så det återstår att se om vi har en liten då eller kanske är jag höggravid eller så har det inte hänt något alls innan dess men så får vi ju inte tro.
  • Pyret 85

hm småflytningar idag, lite sådär hala och genomskinliga så fortsätter de hela dagen ska jag ta ett ÄL-test imorgon.

Svar på tråden BIM September 2014