• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Helenisen
    Glädje skrev 2014-08-29 20:00:27 följande:
    Ursäkta en äckel fråga... Men är det fler som har den där järn/mens lukten dagarna innan BIM på flytningar? Har märkt det senaste månaderna, en eller två dagar före mensen kommer så luktar det typ blod ...och det gör det nu, så tror det är kört för mig denna månaden, inväntar bittert mens nu istället.... :/

Mmmm, lite samma här :( de senaste åren har jag haft spottings ca 2-4 dagar före mens och jag tyckte det var lite svagt rosaaktig färg idag vid 2 tillfällen, så nu tror jag alla mina känningar är PMS å inte gravidsymtom. BIM på tisdag, tänkte testa då med, men nu tror jag mensfan kommer istället
  • sanara88

Doc morris :)

Bebben84 skrev 2014-08-29 17:25:41 följande:

Vad är det för märke på testet? :)

• Reggi

Haft sex med min sambo idag och det kom blod, men inte rött. Svårt att förklara, men det såg äckligt ut kom ca 1 enkrona och det gjorde inte ont alls. Är på äl +6

• Bebben84
    sanara88 skrev 2014-08-29 20:17:27 följande:

Doc morris :)

Misstänkte det :). Men finns dom kvar?
  • Glädje
    Reggi skrev 2014-08-29 20:40:33 följande:

Haft sex med min sambo idag och det kom blod, men inte rött. Svårt att förklara, men det såg äckligt ut kom ca 1 enkrona och det gjorde inte ont alls. Är på äl +6

Nidis kanske?
  • dahlia92
    Det vackraste skrev 2014-08-29 18:33:22 följande:

Har du regelbundna cyklar?

Ja eller alltså har pendlat med någon dag. Men ingen cykel har varit lika lång sen mars. Har varit mellan 25 och 32 dagar. :/
  • carolinheiner

Nu kommer kanske en äcklig förklaring men när ja klämde lite finnar på brösten idag så kom där lite vitt/genomskinlig vätska från bröstvårterna.. Va fan e de?! Är 2 mån sedan vi förlorade Melvin å ja fick tabletter för att ta bort bröstmjölken/mjölkproduktionen.. E de rester som e kvar från graviditeten? Fick mens den 21/8 å höll i sig i 6 dagar å den vart normal.. Vad tror ni? Har inga grav symptom alls :/

• Bebben84
    carolinheiner skrev 2014-08-29 21:55:36 följande:

Nu kommer kanske en äcklig förklaring men när ja klämde lite finnar på brösten idag så kom där lite vitt/genomskinlig vätska från bröstvårterna.. Va fan e de?! Är 2 mån sedan vi förlorade Melvin å ja fick tabletter för att ta bort bröstmjölken/mjölkproduktionen.. E de rester som e kvar från graviditeten? Fick mens den 21/8 å höll i sig i 6 dagar å den vart normal.. Vad tror ni? Har inga grav symptom alls :/

Ja det kan tyvärr vara så att det är "rester" men sen kan majoriteten av alla kvinnor klämma ut en genomskinlig vätska ur brösten. Är inget farligt :)
  • Det vackraste
    dahlia92 skrev 2014-08-29 21:31:48 följande:
    Ja eller alltså har pendlat med någon dag. Men ingen cykel har varit lika lång sen mars. Har varit mellan 25 och 32 dagar. :/
    Då har du 99% säkert äl också.
    Pco brukar ge väldigt långa cykler. 
    Kan inte svara varför dina ältest gav pos i flera dagar, jag slutar testa om jag öht gör det när ett är pos. Men när jag har fortsatt ngn gång så har det varit neg senast två dgr efter första pos. Men det kan säkert vara olika och vara "normalt "
    Cykler 23-35 dgr är i princip alltid äl i vad jag läst. 
Svar på tråden BIM September 2014