BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Det är.inte positivt, så äl har iallafall varit :)
Tog för skojs skull ett ÄL test, är på äl +3.
Hur ska jag tolka detta?
Haha! Det är helt fantastiskt att få följa en sånna här tråd! Varje morgon är som en rysare, någon plussar och en hel livsresa börjar för dem:)
Grattis till plus!!
Själv fick jag blinkande gubbe på äl test i morse (hade fast gubbe för tre dagar sen, men det måste berott på pergotime jag åt. Förhoppningsvis äl innan helgen är slut.
Det hade varit fint med äl idag, och sen plus-för idag ska vi gifta oss!:)
Men, ett plus senare i månaden funkar precis lika bra;)
Har lovat mig själv detsamma. Inget test förrän efter bim, jag testar isåfall på tisdag/onsdag.
Hoppas verkligen att jag var för tidigt ute. Tog på mig en sport-bh nyss när jag skulle till tvättstugan och fy bubblan vad ont det gör i brösten, känns som en riktigt plågsam träningsvärk. Lägger jag mig på mage utan bh i sängen så känns det verkligen i bröstvårtorna.
Molvärken är ju fortfarande kvar och flytningarna finns där också. Men nu ska jag inte testa mer förrän det är säkert att mensen kommit, eller om den skulle bli sen.
Det är.inte positivt, så äl har iallafall varit :)
Tog för skojs skull ett ÄL test, är på äl +3.
Hur ska jag tolka detta?
En liten uppdatering: precis innan jag plussade med sonen så fick jag feber till och från och världens bihåleinflammation.
Häromdagen började jag känna samma och idag har jag haft sån mensvärk och ont i ländryggen. Vad tror ni, gravid?? :) bim på torsdag
En liten uppdatering: precis innan jag plussade med sonen så fick jag feber till och från och världens bihåleinflammation.
Häromdagen började jag känna samma och idag har jag haft sån mensvärk och ont i ländryggen. Vad tror ni, gravid?? :) bim på torsdag
Tänkte testa imorgon eller måndag :)