• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe

Åh, vad trist :( nya tag nästa månad, ge inte upp :) kram

MiaIa90 skrev 2014-08-31 12:23:02 följande:

Mensen kom med dunder och brak en dag för tidigt och har sjukt ont men inget mer en ont i ryggen brukar få ömma bröst innan mens Dick inget sådant denna gång:(.

Orkar inget mer nu ger upp försökt i 3år kommer aldrig få bli mamma eller ge sambon ett barn.

• SecretlyMe

Som du själv peppat med - ropa inte hej förrän mensen är.här :)

Bebben84 skrev 2014-08-31 14:38:52 följande:

ÄL+2 idag och molvärken är redan här, precis som månaden innan. Bådar inte gott det här med andra ord :(

• Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-08-31 15:05:03 följande:

Som du själv peppat med - ropa inte hej förrän mensen är.här :)

Nä helt sant! :) känner dessutom inte mig nere eller så, utan kommer mensen så kommer den och man får helt enkelt ta nya tag :)
  • VioloLaviose
    MiaIa90 skrev 2014-08-31 14:28:23 följande:
    Tackar tjejer för erat stöd.
    Vi sökte hjälp för andra fången i början av året men dom tyckte vi skulle förälska fram till hösten ensamma men ska nu ringa Gyn igen och se om man kan få pregotime utskrivet så man får i gång äl starkare.
    Jag har iallafall regelbunden mens och känner av äl men denna månaden ska jag testa men äl tester igen.
    Har försökt i ett år ku med regelbunden cykel.
    De jobbigast var att jag trofé jag var gravid denna månaden för kände inte av något i brösten alls denna gången men dom var tunga sen 6-7 dagar efter äl hade jag molnande värk så ja trodde de hade tagit sig men nej då:(.
    Får hoppas på nästa cykel nu då.
    Är så jädra ledsen och nere känns skit har försökt få barn i 3 år sammanlagt.
    Och din man, har han kollat kvalitet och mängd?
  • Glädje

Svagt svagt svagt streck med RFSU i förrgår, minus på cv digitalt igår. Bim -3 idag typ, mensvärk varje dag sen äl... Tiden går sakta fram till bim! Vägrar testa nu innan bim, blir spännande..

Fler med bim i veckan?

• Lizzie09

Har haft ÄL nu i veckan (dock osäker på vilken dag) och har idag jätteömma bröstvårtor och har mycket ont i nedre delen av ryggen. Är det någon av er som är/har varit med om något liknande och vad det isåfall kan bero på?

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-08-31 15:39:16 följande:

Har haft ÄL nu i veckan (dock osäker på vilken dag) och har idag jätteömma bröstvårtor och har mycket ont i nedre delen av ryggen. Är det någon av er som är/har varit med om något liknande och vad det isåfall kan bero på?

Nu sist när jag plussade så hade jag väldigt ont i ländryggen.
  • Milie

Glömde ÄL-test både i fredags och igår, så jag vet inte "hur gammal" smileyn jag fick idag är. Brukar dock ha korta stegringar (12-isch timmar). Vi hade sex direkt. Varför inte, liksom. Annars är det ju i regel en kvällsaktivitet.

Ni som kört med hostmedicin. Hur länge kör ni? Har läst fram till ägglossningen, men man vill väl påverka sekretet som ska hjälpa spermierna upp och in i livmoderhalsen? Tar nog ett par dagar till. Vet ju inte hur lång tid efter positivt test som ÄL sker.

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-08-31 15:57:13 följande:
    Nu sist när jag plussade så hade jag väldigt ont i ländryggen.
    Hur långt efter ÄL fick du ont?
  • Bebben84
    Lizzie09 skrev 2014-08-31 15:39:16 följande:

Jag har det varje månad :/
Svar på tråden BIM September 2014