BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Det känns som om alla är gravida runt omkring mig. Flera kollegor och vänner, min syster och många föräldrar till barnen vi har på jobbet. Jag vill ju att det ska bli min tur nu.
Drömde inatt att min syster och en nära vän testat positivt så jag tänkte "äh, ÄL+5 kan säkert också visa" och gjorde själv ett test som visade STARKT positivt.
Haha det som var sjukt var att i min dröm, så bestämnde jag mig direkt för att posta bilden här i tråden hos er :P
En fin smilegubbe på mitt ägglossningstest i morse! Låter BIM stå kvar på den 13 då jag fortfarande tror att det är då jag bör ha beräknad mens, förstod det som att ägglossningstestet visar glad gubbe även dagen efter om jag nu hade i går.
Skit samma, glad för att testet är positivt, ett steg i rätt riktning!
Mensen kom med dunder och brak en dag för tidigt och har sjukt ont men inget mer en ont i ryggen brukar få ömma bröst innan mens Dick inget sådant denna gång:(.
Orkar inget mer nu ger upp försökt i 3år kommer aldrig få bli mamma eller ge sambon ett barn.
Tackar tjejer för erat stöd.
Vi sökte hjälp för andra fången i början av året men dom tyckte vi skulle förälska fram till hösten ensamma men ska nu ringa Gyn igen och se om man kan få pregotime utskrivet så man får i gång äl starkare.
Jag har iallafall regelbunden mens och känner av äl men denna månaden ska jag testa men äl tester igen.
Har försökt i ett år ku med regelbunden cykel.
De jobbigast var att jag trofé jag var gravid denna månaden för kände inte av något i brösten alls denna gången men dom var tunga sen 6-7 dagar efter äl hade jag molnande värk så ja trodde de hade tagit sig men nej då:(.
Får hoppas på nästa cykel nu då.
Är så jädra ledsen och nere känns skit har försökt få barn i 3 år sammanlagt.
ÄL+2 idag och molvärken är redan här, precis som månaden innan. Bådar inte gott det här med andra ord :(
Jag förstår dig, det kan kännas tungt många ggr och då är det skönt att få stöd av andra i samma situation :) kram
Tusen tack:) det är så roligt att få peppande ord här. Varit ganska ledsen de här 2 dagarna. Man hoppas ju så mycket. Kram
Tack! Jag är väldigt hoppfull tack vare att tempen inte sjunkit som den gör innan mens, och att brösten ännu ömmar. Återstår att se om det blir en cykel på 28 eller 30 dock.
Håller tummarna hårt för dig oxå!
Håller tummarna för er tjejer! :) Själv har jag förmodligen precis haft ÄL och nu väntar man med spänning på om det blir någon mens i september eller inte! :)