tillklaras skrev 2014-08-27 14:02:00 följande:
Men!?
Jag ville testa, för skojs skull om jag fick något utslag på äl test. Och jag fick fast glad gubbe. 9 dagar efter mensstart, alltså dag 9 i cykeln! Hur är det möjligt? Jag brukar ha äl ca dag 14-17 någonting.
Jag fick ju prova Pergotime för att se om det hjälpte (är på försök 7). Är det pergotime som får mig att ägglossa så tidigt..?
Och, om jag nu har äl tidigare, blir ju mitt Bim tidigare också, eller hur var det nu.?
Förvirring!
Men skönt med äl nu. Vi gifter oss på lördag (då hade jag beräknad äl:) och på tors åker jag bort från maken ett gäng dar.
Hoppas det blir frö av denna gång!:)
Vi har väl typ samma cykel du och jag, jag har beräknad ägglossning på lördag, fick ägglossningsflytningar i dag och även liten antydan på ägglossningstest. Beräknad BIM 13/9
Är på ett sätt glad att kroppen gör dom den brukar, ägglossning, mens osv som en klocka eller ja, hoppas på ägglossning iaf. Kommer få panik om kroppen börjar ändra sig mitt i alla gradivitetsstress ändå.
Jag och sambon pratar om att gifta oss också, förlovade oss förra hösten. Första tänken va att vänta till efter bäbis men vi vet ju inte alls om det tar en månad eller 2 år innan nått kanske händer så nu kanske det blir bröllop ändå nästa år :) lite annat att fokusera på också, kul!