BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
bim på onsdag och födelsedag idag! Ska man ta ett test och hoppas på en underbar födelsedagspresent eller vänta in bin o ev utebliven mens. Hmm velar, ibland är jag stensäker på att de inte tagit sig och så i nästa stund börjar jag få små förhoppningar,
Kände igår typiskt mensvärk men jag vet inte, vi var på kräftskiva igår och jag körde så drack ju inte men blev ju lite sent och jag verkar va den som mår sämst idag och känner mig typ bakis!!! Sjukt orättvist :)
Jag klickade hem ett gäng nya ÄL-stickor och grav-stickor häromdagen. Förhoppningsvis kommer de imorgon. Vill ju liksom inte slösa på mina dyra CB. Skönt att kunna se om någon stegring sker innan jag bekräftar med CB.
Grattis :)
Om du vill testa är upp till dig, men skulle rekommendera morgonurin då du testar tidigt.
bim på onsdag och födelsedag idag! Ska man ta ett test och hoppas på en underbar födelsedagspresent eller vänta in bin o ev utebliven mens. Hmm velar, ibland är jag stensäker på att de inte tagit sig och så i nästa stund börjar jag få små förhoppningar,
Kände igår typiskt mensvärk men jag vet inte, vi var på kräftskiva igår och jag körde så drack ju inte men blev ju lite sent och jag verkar va den som mår sämst idag och känner mig typ bakis!!! Sjukt orättvist :)
Tack, kul att mötas av en sån öppen inställning! :)
Någon som kan hjälpa mig här? Har använt RFSU ägglossningsstickor flera månader nu och har alltid lyckats upptäcka min ägglossning med dem. Men den här månaden vill de inte. Sexlust och flytningar säger att ÄL borde vara nu, men testen visade bara halvstarkt för ett par dagar sen och nu ingenting. Kan man ha äl utan att det syns på test? Jag brukar få positivt i typ två dagar annars? Eller är detta en månad utan ägglossning, trots ÄL-flytningar? Suck!
Fick en liten liten stegring på ÄL-test i går. Idag är det lite svagare igen. Är på dag 22 så det hade varit trevligt med ÄL snart. Har haft sedan en vecka tillbaka väldigt ont i magen. Får kraftig molvärk ca 3-4 gånger om dagen. Det behöver ju inte vara äggledarna/livmodern som gör ont men det känns verkligen så. Orkar inte ringa gyn eftersom jag ändå aldrig får hjälp, men är det någon som känner igen detta kring ägglossning?
Börjar känna att det troligtvis finns en anledning till att vi inte lyckas bli gravida. Men nu gör vi några försök till, det borde ju gå:)
Fick en liten liten stegring på ÄL-test i går. Idag är det lite svagare igen. Är på dag 22 så det hade varit trevligt med ÄL snart. Har haft sedan en vecka tillbaka väldigt ont i magen. Får kraftig molvärk ca 3-4 gånger om dagen. Det behöver ju inte vara äggledarna/livmodern som gör ont men det känns verkligen så. Orkar inte ringa gyn eftersom jag ändå aldrig får hjälp, men är det någon som känner igen detta kring ägglossning?
Börjar känna att det troligtvis finns en anledning till att vi inte lyckas bli gravida. Men nu gör vi några försök till, det borde ju gå:)