• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Fjällsippa
    SecretlyMe skrev 2014-09-01 06:52:50 följande:

Tempen sjönk som en sten idag efter att ha hållt sig fast på 37.1 i flera dagar :( 36.6 när jag vaknade. Struntar i test och ser om mensen dyker upp på dag 30 (onsdag) istället.. Inga ömma bröst heller längre. Alla typiska tecken för mens. Så jävla ovärt att gå och må illa, ha ömma bröst och jämn temp så länge.. Kroppen är förrädisk.. Men men, väntar och ser men tänker inte låtsas hoppas när alla tecken för mens finns.

Precis samma för mig idag, tempen sjönk med ungefär lika mycket. Det betyder för min del att mensen kommer i morgon. Jag tycker dessutom att jag har mer ont, och mår mer illa nu när jag har mens sen jag började försöka bli gravid. Spelar psyket så stor roll att man blir så nere liksom så det känns värre?!
  • SecretlyMe

Åh nej.. :(

Jag känner oxå efter mer, men jag har mått riktigt kräk-illa sen en vecka tillbaka och trodde jag åkt på magsjuka.. Kanske är stressmage, det har varit tungt på jobbet i 2v. Har jämfört denna månadens symtom med andra och de är inte alls lika, förrän idag med låg temp och inga ömma bröst..

Fjällsippa skrev 2014-09-01 07:00:19 följande:

Precis samma för mig idag, tempen sjönk med ungefär lika mycket. Det betyder för min del att mensen kommer i morgon. Jag tycker dessutom att jag har mer ont, och mår mer illa nu när jag har mens sen jag började försöka bli gravid. Spelar psyket så stor roll att man blir så nere liksom så det känns värre?!

• EmmJo
    SecretlyMe skrev 2014-08-31 20:03:03 följande:

Grattis!

Åhhh grattis!!
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-08-31 22:36:35 följande:

Nej det vill inte jag heller, vill inte ha det där stela. Denna gång blev det lite stelt sådär, men det var första gången med äl-tester och jag blev väldigt på :p annars så är vi noga med mycket närhet och kärlek, det sker för oss naturligt :) som tur är har han inte prestationsångest. Vill inte hamna där..

Ens gången för oss denna månad blev också lite stelt. Vi vet båda supertrötta och ville helst sova efter tuffa arbetsdagar :). Men det var bara den gången och en stel gång får man kanske räkna med när man ska bara kaniner under en period :P. Men nu får vi vara oss själva igen i en månad så det känns skönt :)
  • SecretlyMe

Hur går det för er med bim i dagarna? Nån som plussat eller har nåt på känn? :)

• SRMmamma87

Tog ett test i morse. Tokblankt mår fortfarande lite illa, men räknar med att mensen kommer i dagarna

• Det vackraste

Äl på. G!! :D

Gummsan skrev 2014-09-01 06:15:12 följande:

Dag 22... Men nu är väl ältestet positivt iaf? (Strunt i gravtestet :-P)

• VioloLaviose

ÄL+6 . Plussade med förra barnet ÄL+11 enligt UL-bf, men +8 enligt VUL. 

Ser gravidmagar och bebisar överallt! (Eller så lägger man mer märke till det nu :P)

Känner iallafall ingenting, en smula öm i brösten men brukar vara det innan mens också.

• SecretlyMe

Du har bim imorgon såg jag. Fan att testet var negativt :(

SRMmamma87 skrev 2014-09-01 08:35:00 följande:

Tog ett test i morse. Tokblankt mår fortfarande lite illa, men räknar med att mensen kommer i dagarna

• SecretlyMe

Hoppas det tar sig!

Jag vickar på förskolor, det är rätt tungt emellanåt :/

Kanske ägget inte fäst än och därför du inte känner så mycket ännu :)

VioloLaviose skrev 2014-09-01 09:01:03 följande:

ÄL+6 . Plussade med förra barnet ÄL+11 enligt UL-bf, men +8 enligt VUL. 

Ser gravidmagar och bebisar överallt! (Eller så lägger man mer märke till det nu :P)

Känner iallafall ingenting, en smula öm i brösten men brukar vara det innan mens också.

Svar på tråden BIM September 2014