BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hej tjejer..
Äl+6-7 för mig idag. Har sen igår molvärk samt en jävla värk i bröst ut mot armhålorna. Precis som tröningsvärk utan att ha tränat.
Ska köpa cb vanliga idag och se vad det säger, är tidigt ute men är testoman.
Någon mer med ömma bröst och hur känns det för er?
Hur kan två Äl-test visa så olika resultat från samma urinbehållare?? :-S
Hej tjejer..
Äl+6-7 för mig idag. Har sen igår molvärk samt en jävla värk i bröst ut mot armhålorna. Precis som tröningsvärk utan att ha tränat.
Ska köpa cb vanliga idag och se vad det säger, är tidigt ute men är testoman.
Någon mer med ömma bröst och hur känns det för er?
Gummsan: Jag fick en glad gubbe med digitalt ältest, vanliga billiga stickor visade dock bara ett svagt plus. Hade jag inte haft det digitala hade jag nog tolkat stickan som negativ. Knepigt det där, kommer köra med digitalt ältest i fortsättningen med. Tyckte det var superbra att inte behöva fundera, antingen plus eller minus liksom. Gick inte att tolka fel.
Gummsan: Jag fick en glad gubbe med digitalt ältest, vanliga billiga stickor visade dock bara ett svagt plus. Hade jag inte haft det digitala hade jag nog tolkat stickan som negativ. Knepigt det där, kommer köra med digitalt ältest i fortsättningen med. Tyckte det var superbra att inte behöva fundera, antingen plus eller minus liksom. Gick inte att tolka fel. ![]()
Jag hoppas för dig fortfarande.
Jag vill inte köpa sånt test. Jag vill inte sätta den "pressen" så tidigt in i våra riktiga försök. Sen blev jag lite skrämd när den förra tjejen skrev om hur mycket stryk relationen fick när det visade dåligt med spermier för deras del :p
Jag kommer oxå hänga kvar här, även om mensen kommer då jag precis som du kommer ha nästa bim i slutet av september/början på november :)
Tack, innerst inne hoppas jag också men jag vet ju att mensen kommer.
Nej jag vill inte heller sätta den pressen, men samtidigt känner vi båda att det är skönt att veta om han har normalt antal spermier, eller om det nu skulle vara negativt, att vi får hjälp i tid. Typ.
Men vi väntar nog lite med det i alla fall, är ju så mycket annat som vi har på gång nu under september så vi tar det lite som det kommer.
Tänkte i alla fall börja tempa nästa månad så nu är termometer och ÄL-test beställda :)
Gummsan: Jag fick en glad gubbe med digitalt ältest, vanliga billiga stickor visade dock bara ett svagt plus. Hade jag inte haft det digitala hade jag nog tolkat stickan som negativ. Knepigt det där, kommer köra med digitalt ältest i fortsättningen med. Tyckte det var superbra att inte behöva fundera, antingen plus eller minus liksom. Gick inte att tolka fel. ![]()
Jag trodde mitt illamående berodde på magsjuka, sen på en onyttig helg och nu på stress. För mig verkar mensen vara på G, men det jag ville säga var att man aldrig riktigt kan veta varför man mår som man gör, ditt kan lika gärna bero på en grav, men om du känner att du mår bättre av en viss kost tycker jag att du ska satsa på det :) oavsett om du är gravid.
Jag har varit precis likadan som du, att jag får äta vad jag vill för "jag är visst gravid", men det är väl typiska pmssymtom kanske :p