BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Än så länge ingen mens. Fortfarande lite illamående men det kan ju vara precis vad som helst. Finns fortfarande en gnutta hopp kvar, fadäsen jag är rätt säker på att mensen borde dyka upp i dagarna.
Håller tummar å tår!
Än så länge ingen mens. Fortfarande lite illamående men det kan ju vara precis vad som helst. Finns fortfarande en gnutta hopp kvar, fadäsen jag är rätt säker på att mensen borde dyka upp i dagarna.
Enligt ägglossnings kalendern här på fl så ska jag ha ÄL idag, men jag har inga sånna där typiska äl flytningar. Dom syns knappt alls, är väldigt tunna med lite vitt i..vad tror ni har jag äl idag eller kan den komma senare?
Har kollat sen i Fredags men har inte haft sånna trådiga flytningar.
Har sexat varje dag sen Fredag.
Om det inte blir nått den här månaden ska jag köpa äl tester till nästa försök. Vilka tycker ni är bäst?
11/9, Sanna90, 24 år, 1a barnet, 1a försöket.
Vad skönt att jag hittade den här tråden. Är supernervös och tycker tiden går alldeles för långsamt. Vill ju bara veta om jag är gravid eller inte. Är någonstans mitt emellan ÄL och BIM nu och i vanliga fall brukar jag inte känna något alls den här tiden av cykeln men nu mår jag illa och känner av lite lätt mensvärk. Vet inte ens om jag borde märka något såhär tidigt och är lite orolig att det kanske bara är psykiskt. Och varför skulle just vi lyckas på första försöket!?
Testar igen;
Trodde jag skulle ha äl i fredags om man räknar 14 dagar efter första mens dagen. Har gjort äl test sen fre och dom ser ut såhär. Ska inte strecken vara lika starka vid äl?
Måste fråga en sak!! Någon som vet om ett kejsarsnitt skulle påverka ägglossning eller övh chansen att bli gravid igen? Kanske någon som har gjort KS som vill dela med sig som har flera barn hur lång tid det tog?
Har också gjort en koniensering hur kommer det sig att hon ville kolla med UL Bebben?!
Jag sa inget om bebisverksta då vi inte hade börjat då. Typiskt! :P
Enligt ägglossnings kalendern här på fl så ska jag ha ÄL idag, men jag har inga sånna där typiska äl flytningar. Dom syns knappt alls, är väldigt tunna med lite vitt i..vad tror ni har jag äl idag eller kan den komma senare?
Har kollat sen i Fredags men har inte haft sånna trådiga flytningar.
Har sexat varje dag sen Fredag.
Om det inte blir nått den här månaden ska jag köpa äl tester till nästa försök. Vilka tycker ni är bäst?
Testar igen;
Trodde jag skulle ha äl i fredags om man räknar 14 dagar efter första mens dagen. Har gjort äl test sen fre och dom ser ut såhär. Ska inte strecken vara lika starka vid äl?
Har äl nu på onsdag, äntligen haha