BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Så spänd! Imorgon börjar jag testa Äl stickor. Min temperatur är helknäpp och kan inte säga ngt om äl. :( Tänk om jag inte har äl. Kan man få hjälp på en gång då? Hur gör man?
Mm, har hört det jag med, men ett test reagerar på hcg och blir strecket rosa är man gravid. Börjar man blöda är det missfall. Om nu inte nån doppat preg i vatten och fått samma resultat? Då ska ju testet isåfall reklameras och inte få säljas :s Jag vet iallafall inte vad jag ska tro, det spelar faktiskt ingen roll egentligen för gravid är jag ju inte :p
Har bara läst dåligt om Preg, att det oftast ger falska plus.
Vill nån vara gullig och ändra min bim till 29/9? :) och ändra till "5e riktiga försöket".
Hoppar in jag med!
Andra barnet, första försöket. Har BIM 10 september! Ägglossning i onsdags (27/8) och går nu och inbillar mig om allt, haha.
Längtar tills nästa vecka!!! ????
Mm, har hört det jag med, men ett test reagerar på hcg och blir strecket rosa är man gravid. Börjar man blöda är det missfall. Om nu inte nån doppat preg i vatten och fått samma resultat? Då ska ju testet isåfall reklameras och inte få säljas :s Jag vet iallafall inte vad jag ska tro, det spelar faktiskt ingen roll egentligen för gravid är jag ju inte :p
Tack NILE90, och tack för att du flyttade mig i bimlistan :)
Men jag tror jag läste för ett tag sedan om någon som hade testat med Preg, fått positivt, och sen testat med någon sticka, fått negativt, testat med CB, fått negativt och sen testat med Preg i vatten, och fått positivt.
Om en månad har du säkert ett litet frö där nere som gror. :)
Trodde jag skulle ha äl i fredags om man räknar 14 dagar efter första mens dagen. Har gjort äl test sen då och dom ser ut såhär. Ska inte strecken vara lika starka vid äl?