• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Bebben84
    Zora skrev 2014-09-01 18:16:46 följande:
    Jag undrar också om det kan påverka på ngt sätt.
    Det påverkar inte. Det som påverkar är om man har ärr i äggledarna och det får man inte av KS
  • Bebben84
    1StoltMamma skrev 2014-09-01 18:37:47 följande:

Har äl nu på onsdag, äntligen haha

Kbk ;)
  • Gummsan

Har så jävla ont på en punkt snett ovanför musbenet. Och jag mår illa samt att det känns som om jag ska föda ut ett huvud! Kan äl göra såhär ont?? :'(

• Bebben84
    Gummsan skrev 2014-09-01 19:13:39 följande:

Har så jävla ont på en punkt snett ovanför musbenet. Och jag mår illa samt att det känns som om jag ska föda ut ett huvud! Kan äl göra såhär ont?? :'(

Jag har ont under hela ÄL och sen när ägget släpper ligger jag dubbelvikt i 2-3 timmar med alvedon och Sen plötsligt släpper smärtan helt. Och ägget också antar jag :)
  • Peeernilla
    Bebben84 skrev 2014-09-01 18:37:18 följande:

Tycker det ser ut som om du har ÄL nu :)

Tack för svaret! Då behöver jag inte vänta på ett starkare streck alltså! Iiih! :D
  • MagicQueen

Min mens kom tre dgr för tidigt

Ingen aning om när nästa bim blir, min mens är så oregelbunden som det verkar. Men oftast har cykeln varit 24 dgr, så om jag räknar på det så blir det 24 sep.

• Bebben84
    Peeernilla skrev 2014-09-01 19:24:47 följande:
    Tack för svaret! Då behöver jag inte vänta på ett starkare streck alltså! Iiih! :D
    Nä kör på ;)
  • Bebben84
    MagicQueen skrev 2014-09-01 19:28:46 följande:

Min mens kom tre dgr för tidigt smile4.gif

Ingen aning om när nästa bim blir, min mens är så oregelbunden som det verkar. Men oftast har cykeln varit 24 dgr, så om jag räknar på det så blir det 24 sep.

Gjorde min också förra månaden :( lika frustrerande att den är tidig som sen nästan :(. Nya tag nu till nästa försök! Kram
  • Bebben84

Är på ÄL+3 idag. Känner ingen molvärk men det känns som om livmodern typ är spänd? Svårt att förklara men känns skitskumt. Inte känt så innan. Fler runt samma ÄL-dag som känner något liknande?

• Emilix
    Bebben84 skrev 2014-09-01 18:36:39 följande:

Tucker clearblues digitala är i särklass bäst! Jag har haft både stickor och digitala och tycker dom digitala är värda varenda krona! Jag köper mina på apotea.se. Billigast och fraktfritt! Snabb leverans också!

Tack för svaret, får beställa därifrån då :)

Det här kanske är en dum fråga, men det där digitala jag antar att det är engångs test va?

Då måste man ju köpa flera om man vill testa i några dagar, typ om man ska köra på SMEP metoden, då blir det ju rätt dyrt. Om man börjar testa på dag 10 och sen ska testa fram tills man får positivt test.
Svar på tråden BIM September 2014