• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • joss82
    Alvolina skrev 2014-08-31 18:53:04 följande:
    Tråkigt att du känner igen dig! Jag brukar ha rikligt med flytningar även om jag är väldigt oregelbunden. 32-42 dagar. Denna månaden är det dock snustorrt:/ Hade lite i torsdags och kanske lite idag, men vilket jag upptäckte vid kontroll av tappen. Vi har försökt få syskon i 13 månader nu. Hade ett missfall i vecka 9 i januari. Därför måste vi också vänta till januari innan vi kan få någon hjälp med något. 
    En vacker dag är det vår tur
    Samma här, har en cykel som för närvarande pendlar mellan 32-40 dagar. Hade varit så skönt om den var kortare! Nu får man ju vänta så himla länge på nästa försök :(. Ska på privat Gyn-undersökning om en månad.
  • SecretlyMe

Står i val och kval i att testa imorgon. Har inget test hemma så måste isåfall spara urin i kylskåpet medan jag åker och köper test. Men då bim är imorgon så vill jag inte slösa pengar på ett test om den kommer under dagen. Samtidigt är jag så jäkla otålig :D

I "värsta fall" är min cykel på 30 dagar istället för 28 och är isåfall på bim -2 imorgon. Så om tempen går under 37 imorgonbitti så blir det inget test.

Åh vad jag babblar, men är ju så spänd.. :)

• ammela
    SecretlyMe skrev 2014-08-31 19:11:35 följande:

Står i val och kval i att testa imorgon. Har inget test hemma så måste isåfall spara urin i kylskåpet medan jag åker och köper test. Men då bim är imorgon så vill jag inte slösa pengar på ett test om den kommer under dagen. Samtidigt är jag så jäkla otålig :D

I "värsta fall" är min cykel på 30 dagar istället för 28 och är isåfall på bim -2 imorgon. Så om tempen går under 37 imorgonbitti så blir det inget test.

Skönt att babbla av sig lite när det är dax! :) 

Lycka till, håller tummarna!
  • SecretlyMe

Ja, det är ju det haha :) karln tar det som det kommer, ingen annan vet att vi försöker. Då är dessa forum perfekta :)

Tack så mycket för tummarna!

ammela skrev 2014-08-31 19:28:34 följande:

Skönt att babbla av sig lite när det är dax! :) 

Lycka till, håller tummarna!

• varförnuuu

jag har också en lång cykel och fick ägglossning dag 25, så segt att behöva vänta så länge varje cykel på ett nytt försök. Skulle vilja få min cykel kortare, undrar om det går?

• SecretlyMe

Grattis!

Eme91 skrev 2014-08-31 19:54:45 följande:

Jag har plussat! Bim-3! Bf 10 maj :)

• FiiaN

Wohooo :)
  • FiiaN
    SecretlyMe skrev 2014-08-31 19:11:35 följande:

Håller tummarna :D
  • lnzmra

Wiho, grattis!!
Svar på tråden BIM September 2014