BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Står i val och kval i att testa imorgon. Har inget test hemma så måste isåfall spara urin i kylskåpet medan jag åker och köper test. Men då bim är imorgon så vill jag inte slösa pengar på ett test om den kommer under dagen. Samtidigt är jag så jäkla otålig :D
I "värsta fall" är min cykel på 30 dagar istället för 28 och är isåfall på bim -2 imorgon. Så om tempen går under 37 imorgonbitti så blir det inget test.
Åh vad jag babblar, men är ju så spänd.. :)
Står i val och kval i att testa imorgon. Har inget test hemma så måste isåfall spara urin i kylskåpet medan jag åker och köper test. Men då bim är imorgon så vill jag inte slösa pengar på ett test om den kommer under dagen. Samtidigt är jag så jäkla otålig :D
I "värsta fall" är min cykel på 30 dagar istället för 28 och är isåfall på bim -2 imorgon. Så om tempen går under 37 imorgonbitti så blir det inget test.
Ja, det är ju det haha :) karln tar det som det kommer, ingen annan vet att vi försöker. Då är dessa forum perfekta :)
Tack så mycket för tummarna!
Skönt att babbla av sig lite när det är dax! :)
Lycka till, håller tummarna!
jag har också en lång cykel och fick ägglossning dag 25, så segt att behöva vänta så länge varje cykel på ett nytt försök. Skulle vilja få min cykel kortare, undrar om det går?
Jag har plussat! Bim-3! Bf 10 maj :)
Grattis!