• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Missyk

Pyret85 har du ett barn född 13?:) tyckte jag kände igen ditt namn från en gammal tråd :)

• SecretlyMe

Låter som du lyckats täcka äl iallafall! :)

Bebben84 skrev 2014-08-31 22:04:50 följande:

Vi skulle köra SMEP denna månad men det blev en lite egen version av den :D. Vi sexade varannan dag fram till beräknad ÄL men den var en dag sen så det blev både dagen innan ÄL, på själva ÄL-dagen och dagen efter. Idag orkar sambon inte haha :D. Får väl nöja mig med denna månadens försök helt enkelt :)

• MiaIa90

Det är inget fel på min sambo hans simmare är kollade utan jag dom har pco men regelbunden mens och har äl dom senaste månaderna.
    Väger fortfarande lite för mycket men har gått ner 55kg på 1,5år.
    Ska ringa Gyn och se vad dom säger i morgon om jag hittar nr.

• Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-08-31 22:18:18 följande:

Låter som du lyckats täcka äl iallafall! :)

Jo så kände jag också så vill liksom inte pressa sambon. Vårt sexliv ska inte förstöras pga allt detta :)
  • Bebben84
    MiaIa90 skrev 2014-08-31 22:19:28 följande:

Det är inget fel på min sambo hans simmare är kollade utan jag dom har pco men regelbunden mens och har äl dom senaste månaderna.

Riktigt grymt jobbat av dig med vikten! Keep on going :)
  • Ciconiidae

[/quote]

Alvolina skrev 2014-08-31 18:39:47 följande:
    Skulle du kunna lägga till mig med? Jag använder bara iPad och iPhone, så det blir knas om jag gör det. Vore jättesnällt!

6/9 Ciconiidae, 29år, 1:a barnet, 2:a försöket
  • SecretlyMe

Nej det vill inte jag heller, vill inte ha det där stela. Denna gång blev det lite stelt sådär, men det var första gången med äl-tester och jag blev väldigt på :p annars så är vi noga med mycket närhet och kärlek, det sker för oss naturligt :) som tur är har han inte prestationsångest. Vill inte hamna där..

Bebben84 skrev 2014-08-31 22:22:56 följande:

Jo så kände jag också så vill liksom inte pressa sambon. Vårt sexliv ska inte förstöras pga allt detta :)

• fruannie
    Eme91 skrev 2014-08-31 19:54:45 följande:

Jag har plussat! Bim-3! Bf 10 maj :)

Stort stort grattis!!! Hoppas på samma bf då jag har bim på samma dag som dig.
  • Ciconiidae

Det är jättestarkt jobbat att gå ner så mycket. Men du är ung, vilket ger dig många år av chans till. Så det är bra att du börjat tidigt. Förstår att det är kämpigt! Jag har också PCO, men har regelbunden mens och konstaterat ägglossning av vården genom att de mätt progresteron efter äl vid två tillfällen och båda gångerna hade det lossat ett ägg. Så jag hoppas att det inte ska vara ett hinder för mig.

Mina råd är att fortsätta gå ner, kolhydrat fattig kost ska vara bra för fertiliteten vid PCO. Jag satsar på det själv och är nu efter 8 kg viktnedgång på normal BMI. Om det inte tar sig så kan ju vården hjälpa till på flera sätt, min syster har ingen ägglossning alls och mens en gång om året, och hon har fått en pojke efter hjälp av vården. Har du gjort äggledarspolning för att se om du har passage?

Håll dig stark, när du minst anar det kommer plusset!

MiaIa90 skrev 2014-08-31 22:19:28 följande:

Svar på tråden BIM September 2014