• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • NILE90

Har en riktigt deppig dag idag. Nu när vi precis köpt hus så frågar precis alla när vi ska skaffa barn, om jag inte är gravid, eller bara påpekar att deras barn minsann vill ha en kompis att leka med så "nu är det på tiden". Mitt instagramflöde bara levererar gravidbesked efter gravidbesked, eller så är det bara en massa bilder på kompisars barn. Droppen var lite nu när farmor än en gång känner på min mage och tittar mig i ögonen med en undrande blick. Sen börjar predikan om att hon minsann var 20 när hon fick barn och alla andra som hon känner var också runt 20-21. Som tur är hoppar faster in och säger att man inte pratar/frågar sånt av unga vuxna eftersom man inte vet något om vad de går igenom. Nej idag har jag bara svårt att vara glad för andras graviditeter...

Molvärken ökade i styrka idag också, brösten ömme till och från, trött till och från och så en gnutta illamående på det. Men jag är ändå säker på att mensen kommer på onsdag så det är väl bara att lägga in en beställning på nya ÄL-tester. :(

• Bebben84
    Milie skrev 2014-08-31 15:59:05 följande:

Glömde ÄL-test både i fredags och igår, så jag vet inte "hur gammal" smileyn jag fick idag är. Brukar dock ha korta stegringar (12-isch timmar). Vi hade sex direkt. Varför inte, liksom. Annars är det ju i regel en kvällsaktivitet.

Ni som kört med hostmedicin. Hur länge kör ni? Har läst fram till ägglossningen, men man vill väl påverka sekretet som ska hjälpa spermierna upp och in i livmoderhalsen? Tar nog ett par dagar till. Vet ju inte hur lång tid efter positivt test som ÄL sker.

Jag åt hostmedicin fram till ÄL+2. Tänkte lite som du :)
  • Ciconiidae

Hej allihop, får jag vara med här fastän jag är singel och förhoppningsvis blivande ensamstående i Maj? :) Inseminerar mig i Danmark. Kan ngn isf lägga till mig på listan?

6/9 Ciconiidae, 29 år, 1:a barnet, 2:a försöket

• SecretlyMe

Skönt att du kan tänka så :)

Bebben84 skrev 2014-08-31 15:14:37 följande:

Nä helt sant! :) känner dessutom inte mig nere eller så, utan kommer mensen så kommer den och man får helt enkelt ta nya tag :)

• SecretlyMe

Välkommen! Hoppas det tar sig nu!

Ciconiidae skrev 2014-08-31 16:22:42 följande:

Hej allihop, får jag vara med här fastän jag är singel och förhoppningsvis blivande ensamstående i Maj? :) Inseminerar mig i Danmark. Kan ngn isf lägga till mig på listan?

• SecretlyMe

Fick två små blodstrimmor idag på pappret, efter jag gjort nr 2 (ursäkta detaljer hehe). Antingen är mensen intågande eller så är det sköra slemhinnor.. Hoppet skönk ju lite :/

• Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-08-31 16:26:46 följande:

Skönt att du kan tänka så :)

Ja men det här är en "process" som kan ta sin lilla tid och jag vill inte vara deppig längs den resan. Går ju miste om livet då känner jag :)
  • Bebben84
    Ciconiidae skrev 2014-08-31 16:22:42 följande:

Vilken cool tjej du är! :)

Välkommen!
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-08-31 16:30:23 följande:

Fick två små blodstrimmor idag på pappret, efter jag gjort nr 2 (ursäkta detaljer hehe). Antingen är mensen intågande eller så är det sköra slemhinnor.. Hoppet skönk ju lite :/

Kom ihåg: så länge mensen lyser med sin frånvaro så håller vi hoppet uppe ;) <3
Svar på tråden BIM September 2014