BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hoppar in här. Har bim idag men testat negativt så hoppas på nästa gång i sept
Har verkligen haft helt galet mkt PMS besvär, varit galen på familjen och inte haft något tålamod alls :( slutade med att jag gick o la mig, och nu mår ja illa. Ja vågar inte ens spekulera kring symtom.
Trist :(
Hur många dagar sen. Äl? Finns alltid en viss chans ändå så länge det inte kommer mens.
Hoppar in här. Har bim idag men testat negativt så hoppas på nästa gång i sept
Äl idag så nu jäklar! Första försöket än så länge så man ska kanske inte räkna med så mycket men man hoppas ju så innerligt att det kommer ta sig! ????
Ingen mens än. Dock typiska symptom jag brukar få precis innan mens med svullen mage, smärta i rygg o nedre del av mage osv. Jag brukar normalt sett ha 28 dagar mellan mensen men förra månaden var det 33 dagar mellan.slutade med ppillrena så kanske därför.Så ev kommer mensen i veckan:/
Trist :(
Hur många dagar sen. Äl? Finns alltid en viss chans ändå så länge det inte kommer mens.
Negativt ÄL-test. Men om jag kollar Stickan så är det nog på gång iallafall så om några dagar förhoppningsvis.
Man blir lätt otålig att hålla sig när man är inne på FL, iallafall jag :) jag hoppas att du är för tidigt ute med ditt testande och att du får plus snart :)
Jag har testat Grapefuktjuice metoden den här månaden får se om det hjälper.
Tog för skojs skull ett ÄL test, är på äl +3.
Hur ska jag tolka detta?