BIM September 2014
Hej! Hoppas jag får vara med i eran lilla grupp!
Jag har en dotter född Juli -13 och nu ska vi ge oss in på att skaffa en till liten knodd :) Blir första försöket nu, och jag har BIM 5sep!
Hej! Hoppas jag får vara med i eran lilla grupp!
Jag har en dotter född Juli -13 och nu ska vi ge oss in på att skaffa en till liten knodd :) Blir första försöket nu, och jag har BIM 5sep!
Välkommen Bebben84, missyk och muffins81!
Förbannat tråkigt att ni är här ( ;) ) men jag önskar er ett STORT lycka till denna gång!
Sevretlyme menade inget illa med det jag skrev heller :) och förstod att du inte gjorde de ;) Jag är nog bara knäpp som tycker att de är spännande haha även om de är trist vid varje bim att mensen kommer :)
Jag är från Småland!
Det där med bisolvon lät intressant.
Hur funkar det där bidrottninggele, visst är det så att det ska påverka ägglossning?
lljans man läser ju om mängder med kvinnor som använder bidrottninggele för att förstärka ägglossningen, googlade lite :) men vad vet jag! Verkar ju hur som helst att det kan ställa till det lite för någon som har en "normal" mens
L1S beklagar :( Men nu tar vi nya tag och hoppas på ett plus till dig nästa månad :)
Jag har aldrig tänkt på hur "jag mår" innan/under ägglossnig..svår fråga!
Det där Äl sekretet ska jag kolla efter!
Förstår faktist inte vitsen helt med Äl-test..vill man baka en bebis är de väl bara att köra på?:) Bara för att man får ett plus på Äl-Stickan betyder ju inte det att de är ägg som lossnar?!
Nyblivna mammor är de enklaste kunderna att lura på pengar, tänk på det i djungeln :) Om ni kan tänka er att köpa begagnat så rekommenderar jag det starkt!!:) Vagn, babyskydd, babynest,hoppgunga, gåstol, kläder, babysitter..ja allt egentligen. De sliter ju inte på sakerna när de är så små, och smutsar inte ner. För oj va man är nog med att städa när de är små ;) Vagnar har ju en del Pippi på, köper nya och säljer dom direkt o köper nya..så där finns de massor att fynda :) Babyskyddet ska man fick vara noga att titta på om de är godkänt för de året man vill använda de :)
Får alla bygga-bro av Äl?
Verkar ju knepigt. Jag har aldrig märkt av (och jag har "letat" :P ) något bygga-bro-klet, och ja har en barn som är 13mån. Vill jag minnas rätt var det bara lite "tjockare" vid Äl, dagarna innan helt vattningt. Ursäkta infon :)
Tror man lägger alldeles för mkt energi på det där med Äl..