• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • EmmJo

Tack för alla grattis :)

Har bim på onsdag så testade plus tidigt :) kände inget speciellt bara vanliga pms symptom, det som skiljde är att brösten gör lite ont och är svullna

• tillklaras

Haha! Det är helt fantastiskt att få följa en sånna här tråd! Varje morgon är som en rysare, någon plussar och en hel livsresa börjar för dem:)

Grattis till plus!!

Själv fick jag blinkande gubbe på äl test i morse (hade fast gubbe för tre dagar sen, men det måste berott på pergotime jag åt. Förhoppningsvis äl innan helgen är slut.

Det hade varit fint med äl idag, och sen plus-för idag ska vi gifta oss!:)

Men, ett plus senare i månaden funkar precis lika bra;)

• SecretlyMe

Åh, grattis. Hoppas du får en fin och minnesvärd dag :)

tillklaras skrev 2014-08-30 07:17:03 följande:

Haha! Det är helt fantastiskt att få följa en sånna här tråd! Varje morgon är som en rysare, någon plussar och en hel livsresa börjar för dem:)

Grattis till plus!!

Själv fick jag blinkande gubbe på äl test i morse (hade fast gubbe för tre dagar sen, men det måste berott på pergotime jag åt. Förhoppningsvis äl innan helgen är slut.

• SecretlyMe

Ja du plussade väldigt tidigt :) vad kul!

EmmJo skrev 2014-08-30 07:13:45 följande:

Tack för alla grattis :)

Har bim på onsdag så testade plus tidigt :) kände inget speciellt bara vanliga pms symptom, det som skiljde är att brösten gör lite ont och är svullna

• Zora
    Bebben84 skrev 2014-08-29 08:05:19 följande:
    Jag får bäst utslag senare på dagen..håll dig i minst 4 timmar, drick inget under tiden och ta ett nytt test senare idag. Tror du får glad gubbe då :)
    Jag fick glad gubbe i morse och lyckades få till lite mys trots att vi är hos hans föräldrar, vad gör man inte Hoppas såååå att det blur något av det! Vi hinner nog bara med en gång till imorgon innan han åker bort.
  • Mla
    tillklaras skrev 2014-08-30 07:17:03 följande:

Grattis till plus!!

Stort grattis till eran dag idag!
  • Monsan

Hoppar in här...
    Jag och min sambo har försökt i 2 år.. BIM den 4 sept och trots pågående utredning hoppas vi på ett naturligt plus.. Haft molvärk i magen, ont i svanken och täppt näsa till och från sedan ÄL...

Svar på tråden BIM September 2014