• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-08-28 15:20:52 följande:
    Ja det är jag också faktiskt. För jag har hört att varannan dag ska vara bäst.
    Ja det har jag också hört för att få piggare spermier men samtidigt så känns det som om man kan missa själva ägglossningen...
  • Bebben84
    NILE90 skrev 2014-08-28 15:58:18 följande:

Vad kul att den hjälper för dig också!

Nu de senaste dagarna har jag haft väldigt mycket flytningar, minns jag inte helt fel så brukar den här perioden mellan ÄL och BIM vara en torr period för mig. Undrar om bisolvonet fortfarande sitter i? 

Den borde inte sitta i fortfarande för dig. Kan vara annat som påverkar det ;)
  • Lajsa82

Hoppar in här och hoppas ???? missade ägglossningen med 2 dagar enl p-tracker, men den stämmer inte alltid på mig...har 2 barn sedan innan Wille 8 och Freja 15 månader...har BIM den 2 september och hoppas innerligt att den håller sig borta länge, när ska ni andra ha BIM?

• NILE90
    Bebben84 skrev 2014-08-28 16:08:29 följande:
    Den borde inte sitta i fortfarande för dig. Kan vara annat som påverkar det ;)
    Vi får väl se ;) Jag har disciplin nog att vänta till nästa helg innan något test tas. 
  • Bebben84
    NILE90 skrev 2014-08-28 16:15:28 följande:
    Vi får väl se ;) Jag har disciplin nog att vänta till nästa helg innan något test tas. 
    Det hade inte jag haft haha :)
  • Bebben84
    Lajsa82 skrev 2014-08-28 16:12:42 följande:

Hoppar in här och hoppas ???? missade ägglossningen med 2 dagar enl p-tracker, men den stämmer inte alltid på mig...har 2 barn sedan innan Wille 8 och Freja 15 månader...har BIM den 2 september och hoppas innerligt att den håller sig borta länge, när ska ni andra ha BIM?

Välkommen! Vi har en lista lite längre upp om du vill lägga till dig? :)
  • Pyret 85

Oj vad ni skriver. hinner ju inte med.

Åh jag vill ju börja försöka redan denna månaden men tror inte kroppen är riktigt redo. Men blir ju så sugen när jag ser alla positiva ÄL-tester.

• Milie
    mrshellstrom skrev 2014-08-28 14:21:49 följande:

Hmm, fullt utslag på ältest från billigatester.se men noll och nada på cb dubbel digitala. :P tog ändå två av de senare idag, en morgon och en samtidigt som den billiga. Var tvungen att kolla själva stickan från cb bara för att och där syns ju två streck där med.

jag väljer att tro på den billiga då jag har alla symptom för ägglossning. :)

Vad konstigt. Men det kanske är för mycket urin på CB-stickan. Den ser väldigt blå ut, så det kanske gör att optiken i avläsaren har svårt att "se" strecket. Gissar bara. Skulle dock också tro att det drar ihop sig för ägglossning.
  • EmmaK1
    Bebben84 skrev 2014-08-28 12:41:05 följande:

Sååå glad :)

vad roligt :))) själv har jag fortfarande inga tecken på ägglossning får se om det kommer annars får det bli att försöka nästa månad igen.
  • ammela
    VioloLaviose skrev 2014-08-28 09:07:43 följande:

Ja äter med ren folsyra. Byter till mittval när jag blir gravid :)

Äter också ren folsyra. Ska man inte göra det första veckorna i graviditeten också? eller varför byta till mittval? Jag har inte vågat läsa på vad man ska äta när graviditeten är igång bara innan, jag googlar söner mig själv i så fall!
Svar på tråden BIM September 2014