BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Vad kul att den hjälper för dig också!
Nu de senaste dagarna har jag haft väldigt mycket flytningar, minns jag inte helt fel så brukar den här perioden mellan ÄL och BIM vara en torr period för mig. Undrar om bisolvonet fortfarande sitter i?
Hoppar in här och hoppas ???? missade ägglossningen med 2 dagar enl p-tracker, men den stämmer inte alltid på mig...har 2 barn sedan innan Wille 8 och Freja 15 månader...har BIM den 2 september och hoppas innerligt att den håller sig borta länge, när ska ni andra ha BIM?
Hoppar in här och hoppas ???? missade ägglossningen med 2 dagar enl p-tracker, men den stämmer inte alltid på mig...har 2 barn sedan innan Wille 8 och Freja 15 månader...har BIM den 2 september och hoppas innerligt att den håller sig borta länge, när ska ni andra ha BIM?
Oj vad ni skriver. hinner ju inte med.
Åh jag vill ju börja försöka redan denna månaden men tror inte kroppen är riktigt redo. Men blir ju så sugen när jag ser alla positiva ÄL-tester.
Hmm, fullt utslag på ältest från billigatester.se men noll och nada på cb dubbel digitala. :P tog ändå två av de senare idag, en morgon och en samtidigt som den billiga. Var tvungen att kolla själva stickan från cb bara för att och där syns ju två streck där med.
jag väljer att tro på den billiga då jag har alla symptom för ägglossning. :)
Sååå glad :)
Ja äter med ren folsyra. Byter till mittval när jag blir gravid :)