• Missyk

BIM September 2014

Hej! Hoppas jag får vara med i eran lilla grupp!

Jag har en dotter född Juli -13 och nu ska vi ge oss in på att skaffa en till liten knodd :) Blir första försöket nu, och jag har BIM 5sep!

• Missyk
    SecretlyMe skrev 2014-08-14 17:39:30 följande:

Välkommen Bebben84, missyk och muffins81!

Förbannat tråkigt att ni är här ( ;) ) men jag önskar er ett STORT lycka till denna gång!

Beror ju på hur man ser de hehe tycker det är väldigt spännande!:))))
  • Missyk

Sevretlyme menade inget illa med det jag skrev heller :) och förstod att du inte gjorde de ;) Jag är nog bara knäpp som tycker att de är spännande haha även om de är trist vid varje bim att mensen kommer :)

Jag är från Småland!

Det där med bisolvon lät intressant.
    Hur funkar det där bidrottninggele, visst är det så att det ska påverka ägglossning?

• Missyk

lljans man läser ju om mängder med kvinnor som använder bidrottninggele för att förstärka ägglossningen, googlade lite :) men vad vet jag! Verkar ju hur som helst att det kan ställa till det lite för någon som har en "normal" mens

• Missyk

L1S beklagar :( Men nu tar vi nya tag och hoppas på ett plus till dig nästa månad :)

• Missyk

Jag har aldrig tänkt på hur "jag mår" innan/under ägglossnig..svår fråga!
    Det där Äl sekretet ska jag kolla efter!

• Missyk

Förstår faktist inte vitsen helt med Äl-test..vill man baka en bebis är de väl bara att köra på?:) Bara för att man får ett plus på Äl-Stickan betyder ju inte det att de är ägg som lossnar?!

• Missyk

Nyblivna mammor är de enklaste kunderna att lura på pengar, tänk på det i djungeln :) Om ni kan tänka er att köpa begagnat så rekommenderar jag det starkt!!:) Vagn, babyskydd, babynest,hoppgunga, gåstol, kläder, babysitter..ja allt egentligen. De sliter ju inte på sakerna när de är så små, och smutsar inte ner. För oj va man är nog med att städa när de är små ;) Vagnar har ju en del Pippi på, köper nya och säljer dom direkt o köper nya..så där finns de massor att fynda :) Babyskyddet ska man fick vara noga att titta på om de är godkänt för de året man vill använda de :)

• Missyk

Verkar ju knepigt. Jag har aldrig märkt av (och jag har "letat" :P ) något bygga-bro-klet, och ja har en barn som är 13mån. Vill jag minnas rätt var det bara lite "tjockare" vid Äl, dagarna innan helt vattningt. Ursäkta infon :)

Tror man lägger alldeles för mkt energi på det där med Äl..

Svar på tråden BIM September 2014