BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Kan nån lägga till mig i listan? Kan inte göra det från mobilen :( bim 12/9, 26 år andra barnet, första försöket! :) tack på förhand!
Min syster vet men hon orkar inte höra mitt tjat :) Ja det är jätteskönt verkligen.
Ja fy det är väldigt långt kvar. :/ Hoppas på att min mens är slut imorn. Har beställt nya äl-test som borde komma imorn med så är jag redo för denna månaden. :)
Ni som är runt äl nu hur mår ni?
Jag fick positivt äl test igår på dag 12, idag efter vi myst så fick ja en liten blödning som likna en nidblödning, någon son fått liten blödning i samband med ägglossning?
Ni som är runt äl nu hur mår ni?
Jag fick positivt äl test igår på dag 12, idag efter vi myst så fick ja en liten blödning som likna en nidblödning, någon son fått liten blödning i samband med ägglossning?
Jag plussade på ÄL+10/BIM-5 men det var sååååå svagt. Tog ett CB digital på ÄL+11 och då visade den 1-2 veckor.
Nästa gång ska jag inte berätta för en endaste innan jag gått förbi v.12. Det var det jobbigaste nu. Hade inte sagt det till så många, bara de närmsta, men just att behöva berätta att det blev mf var jättejobbigt.
Kom på att jag nog måste ringa min BM och avboka min inskrivning.
Åh nej... Vår yngsta var ledsen igårkväll och hade ont i magen. Det blev alltså inget där vår del. :( :(
Är det lönt att greja ikväll?