• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • NILE90
    josephiine skrev 2014-08-26 17:47:48 följande:
    Hur känns det för er när ni har känningar i brösten eller ömma bröst? Jag har som små känningar, typ som att nån skulle "peta" rätt hårt inifrån.. det kan komma nån gång då och då, som ett "pet", men nu har det hållt i sig i ett par minuter. Jag är inte öm, utan bara att det känns nåt i brösten.. :)

Förra månaderna hade jag ömma bröstvårtor mellan ÄL och BIM. Men nu känns det ingenting, förutom just det du beskriver och det händer bara ibland men det håller inte i sig. Mer som en stickande känsla.
  • Det vackraste
    Fia90 skrev 2014-08-26 17:47:16 följande:

Alltså nu vet jag varken ut eller in längre tjejer.

Den 12-17 hade jag första mensen efter pillerstopp. Beräknade därmed ägglossning till nu i dagarna, typ 22-26 beroende på cykel (har ingen aning då jag ätit cerazette i 4 år utan ägglossning) med ren genomsnittsberäkning.

Så igår kväll hade jag och sambon mys, som vanligt och efteråt upptäcker vi att det är blod överallt. Börjar i princip tjuta rakt ut eftersom jag tror att det är mens IGEN och att kroppen ballat ur totalt och inte alls tänker ha ägglossning på typ hundra år.

Dock när jag torkat och tvättat och haft mig så har det inte kommit en droppe sedan dess. Och ingen förvarning heller innan igår kväll före myset. Bara blödning just efter sexet. Vad hääändeeeer?

Man ska alltid kolla upp sig när man blöder vid oväntade tillfällen.
  • VioloLaviose
    Det vackraste skrev 2014-08-26 16:03:03 följande:

Violo: Det vekar vara fertilt ja. ;)

Blir pang på när barnen somnat alltså (y) ;)
  • SecretlyMe

Och det kom inte från killen heller? Annars tror jag inte det är någon fara, kanske en mellanblödning som de andra sa :)

Den 12-17 hade jag första mensen efter pillerstopp. Beräknade därmed ägglossning till nu i dagarna, typ 22-26 beroende på cykel (har ingen aning då jag ätit cerazette i 4 år utan ägglossning) med ren genomsnittsberäkning.

Så igår kväll hade jag och sambon mys, som vanligt och efteråt upptäcker vi att det är blod överallt. Börjar i princip tjuta rakt ut eftersom jag tror att det är mens IGEN och att kroppen ballat ur totalt och inte alls tänker ha ägglossning på typ hundra år.

Dock när jag torkat och tvättat och haft mig så har det inte kommit en droppe sedan dess. Och ingen förvarning heller innan igår kväll före myset. Bara blödning just efter sexet. Vad hääändeeeer?

• ammela

Kolla upp det, jag fick blödningar så för massa år sedan, bara vid sex, väldigt ljust och lättflytande blod, var en inflammation på livmodertappen! Är tydligen rätt vanligt att det är de om man får blödning vid sex.
  • EmmaK1

Känner mig så uppgiven!! Ska enligt mina beräkningar och en app ha ägglossning imorgon och jag har köpt cb ägglossningstest men får ingen glad gubbe + att jag inte har några ägglossningsflytningar vilket jag brukar få så känns som att det är kört denna månaden????

• Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-08-26 19:37:35 följande:

Känner mig så uppgiven!! Ska enligt mina beräkningar och en app ha ägglossning imorgon och jag har köpt cb ägglossningstest men får ingen glad gubbe + att jag inte har några ägglossningsflytningar vilket jag brukar få så känns som att det är kört denna månaden????

Din ÄL kanske bara är några dagar sen? :). Fortsätt testa några dagar till :)
  • Bebben84
    Fia90 skrev 2014-08-26 18:02:15 följande:
    Det kanske det kan vara förstås. Men hur funkar det då? Är det liksom ett tecken på att kroppen inte är i fas ännu eller kan ägglossningen komma nu ändå eller ska jag räkna detta som ett nytt "menstillfälle"? Är så dålig på sånt här, förlåt!

Och har absolut inte ont, ingen mensvärk eller något alls. Inte ont i brösten eller något så känns inte alls som att en vanlig mens skulle vara på gång.
    Nä du ska fortfarande räkna från mensens första dag :).

Jag har haft mellanblödningar och det är helt ofarligt och vanligt när man precis slutat med piller :)
  • Gummsan

Suck. Inget positivt än. Tar jag dom smala stickorna blir de knappt nått synligt test streck alls och dessa blir såhär men inget mer.....

Svar på tråden BIM September 2014